5 Ocak 2009

sıfır dokuz


2009 veya kısaca 09.
dokuz.
Severiz biz bu sayıyı. Yani o seviyor. Umarım bu sayı bu yıl uğur getirir ona;-)
Yeni yıl, alt tarafı yeni bir tarih. Ben kahve içerken girdim yeni tarihe. Evet yine kahve. Ne o beni ne de ben onu bırakamıyoruz birbirimizi. Seviyoruz işte.
O gece oturarak sabahladım. Çok güzel oturdum gerçekten. Yatmak istedim ama oturdum. Saatlerce. Sadece oturdum.
Arada sohbet ettik.
Herkes tatildeydi, herkes bir aradaydı. Ben ayıp olmasın diye oturdum. Herkesin tatil olduğu tek zaman bu zamanlar oluyor. Bu herkesin bir arada olabildiği tek zaman dilimi Noel ve yeni yıl arası.
Hiç huyum değildir yeni yıl planları yapmak. Çünkü plan yaparsın yaparsın ve yaptığınla kalırsın. Uygulama asla olmaz.
Spor'a başlarsın devamı gelmez, rejime başlarsın her zamankinden daha çok kilo alırsın, tertipli düzenli olucam dersin bu en fazla iki hafta sürer. Sabahları erken kalkıcam dersin fakat Ocak ayının birinde akşam 6'dan önce kalkmazsın. Amaaan. 7'de neydiysem 70'imde de o olucam galiba. Canım sağolsun.
Ama yine de aklımdan geçiririm ne nasıl olsa daha güzel olur diye, ama kendim için değil:
Sevdiklerime onları ne kadar çok sevdiğimi daha sık hatırlatmak,
Sevdiklerimin her zamankinden daha sağlıklı olması,
Mutlulukların daim olması,
Kırgınlıkların olmaması,
Dillerden bal misali akan sözlerin daha sık kullanılması,
Gözlerden sadece sevinç gözyaşlarının akması,
Yeryüzünde sağlıklı bebeklerin doğması,
Mutlu aile sayısının artması,
Bütün çocukların okula gidebilmesi,
Herkesin başını sokabileceği sıcak bir yuvasının, sofrada sıcak bir yemeğinin olması,
Kadir kıymet bilenlerin artması,
Saygı sevgi göstermenin değerini bilmek,
Yüzlerde her daim bir tebessümün olabilmesi,
Amansız hastalıklara çare bulunması,
Şikayetlerin azalması,
Memnun olmayı öğrenmek,
Sevmek, daha çok sevmek ve yine sevmek,
Herşeyin önce kendinde başladğını bilmek,
Olumsuz düşüncelere göğüs gerebilmek,
...
Saymakla bitiremeyeceğim onca şey. Çoğu ütopik olsa da, tüm kalbimle istediğim şeyler bunlar. Ve bu dileklerimde yalnız olmadığımı biliyorum.

3 yorum:

L@L dedi ki...

Zeynepcim dileklerine aynen katılıyorum! Yeni yıl yepyeni güzellikler getirsin hepimize. Sevgiler :)

^zeynep^ dedi ki...

Insallah Lal'cigim! Sevgiler!

Adsız dedi ki...

ne kadar dogru...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...