7 Ocak 2009

Geri sayım başladı



Kim ne derse desin, biz İstanbul'u çok sevdik.

Yaz aylarında elbette bir başka güzel, bir de kışını görelim ne olmuş yani? Bir hafta sonumuzu da orada geçirsek fena mı olur? Hazır fırsat ele geçmişken.

Daha önce de belirtmiştim önceden plan yapmaları, çok sevinmeleri bir kenara bıraktım diye. Fakat şu anda 2 güne neler sığdırabiliriz, İstanbul'da geçireceğimiz zamanı en güzel şekilde nasıl değerlendirebiliriz diye düşünmedende edemiyorum. Sıcacık bir çayını içsem, yanında bir de simit, manzarasını beynime kazıyıp gelsem yine yeter.

Az kalmış.

Heyecanlanmamak elde değil.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Aaaa bende aşığım İstanbula kesinlikle katılıyorum canım. Ben de çok seviyorum.

Düşünmek bile harika gerçekten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...