14 Ocak 2009

Deli miyim neyim?

Sabahtan beri düşünüyorum, düşünüyorum bir sonuca varamıyorum, korkmaya başladım kendimden, tedavisi var mı acep?

Giderken...
Bir kot pantolon giysem, bir de geçenlerde aldığım kazağımı.
Sonra yedek pantolon, dar paçalı olan olur mu ki?
Ya da etek mi koysam?
Yeni aldığım kot etek nasıl olur acaba?
Ya da öbürünü mü alsam, arka cepleri taşlı olan?
E etek olursa bir çift çizme de koymak lazım.
Ama ben öyle rahat gezememki? Hepsi topuklu, hem süet su geçirebilir.
Belki bir yere akşam yemeğine gideriz, daha şık bir elbise mi bulundursam yanımda?
Hangi ayakkabılarımı giysem?
Hangi ceketimi alsam yanıma, soğuk olur mu ki? (buradan daha soğuk olmaz heralde)
Şu anki ceketimin fermuarı bozuk, düğmelerle idare ediyoruz (vah bana)
Diğeri kısa, hem ısıtmaz fazla.
Bir tane beyaz vardı... (epeydir giyiyorum eskimedi gitti gavur)
Snowboard ceketi olmaz, hem o da kısa.
Hiç dışarı çıkmadığımdan ceket problem olmuyor ama oralarda gezeriz tozarız üşürüz (?)
Beyaz örgü şapkamı alıcam, bu kesin.
Aaa Şubi'nin getirdiği atkı ve şapka takımını hala kullanamadım, onları götüreyim en iyisi. (neredeydi onlar ya?)
Hangi kazaklarımı götürsem? Kaç tane götürsem? 1 yeter!
Tamam bir yedek kazak.
Kalın kazak mı olsun, ince mi?
Şimdi ben yedek kazağımı yedek pantolona mı / eteğe mi göre seçsem??
Ama etek şimdi soğukta iyi olmaz yaa... üşürüm.
Fazla birşey götürmeye gerek yok, belki oradan da birşeyler beğenir alırım.
Bavulda yer olsun.
Bavulumuz küçük gelecek galiba, bi büyüğüne mi baksak?
Daha kitaplar falan alıcam, herkese baklava getiricem...
Bunlar ağırlık yapan şeyler.

Bana düz tabanlı, su geçirmeyen, her kıyafete uygun, şık bir çift çizme lazım! (ama meteoroloji yağmur yağacak dedi ondan!)
Bir de ceket, uzun, siyah, kalın (kalın kazak giymeme gerek kalmaz böylece) ve yine şık.
Geçenlerde yolda bir bayanda gördüm, keşke öyle birşey bulsam bende.

Üfff! ben neler saçmalıyorum ya!

Kafayı yedim heralde.

Alt tarafı iki geceliğine İstanbul'a gidicez kendime çektirdiğim eziyetlere bak.

Ne giyersen onu götür, başka da birşey götürme! Amann beea! Hani düğüne gidecek olsam neyse. Yoksa...!?#!% bunlar (öhö öhö... yeni kıyafet alışverişi için bahane dizeleri) mi? yok anacım yok! Bu ben olamam! Hayır! Ben değilim bu! Bu öteki!!!

imdaaaaat!!!!!

8 yorum:

L@L dedi ki...

Canım bende işte tam olarak böyle oluyorum bir yolculuğa çıkarken -) Umarım 2 güne çok güzel anılar sığdırırsınız :)Fotoğraf makineni yanına almayı unutma Zeynep'cim*)

Zeynep A. dedi ki...

L@l'cim! Sagol canim! fotograf makinemi mümkün oldugunca yanimdan ayirmicam, bakalim nasil kareler yakalicam;-)

tug dedi ki...

Ablacim üc günün icini alisverisimi sigdirican, gezmeyimi, fotoraf cekmeyimi...?

Gerci sigdirirsin sen hepsinide.

Üc gün icinde Türkiyeye gidip nikah yapip gelenler var :-)

Haydins dedi ki...

Ah beni de cok yoruyor bu bavul icine konacaklari dusunmek..

Zeynep A. dedi ki...

Gülüm öyle deyip gecme, koskoca üc gün, icine neler sigmaz ki:-)

Haydins'cim bu biz bayanlarin ortak problemi sanirim, hani kalacagin süre kisa olunca daha da zor oluyor karar vermek:-(

rahsan dedi ki...

:) bu listeye bakinca 2 ay kalacagini düsünüyor gercekten insan :) bir pantolon giderken giy, bir pantolon bavula koy, ayni sey kazak icinde gecerli, mont üzerine giydigin yeter herhalde, hadi bilemedin giydiklerin disinda fazladan bir cift bot ta alabilirsin! :) ama ben senin yerinde olsam, eger sadece 2gün icinse, kiyafetle hic ugrasmam, bavul da beklemem havaalaninda :) al foto makineni yeter :)

çiLekLisüt dedi ki...

:)) alemsin Zeynep

Aynı ben de böyleyim iki gün olsun bi ay olsun aynı eşyalar o bavula girer hiç farketmez haha :D

AskinAy dedi ki...

Desene tek ben degilmisim bu sorunu yasayan nezaman tatile ciksam ayni seyler gecer benimde aklimdan esimde güler kizar halime,eh ne yapalim yani biz bayanlar illaki hersey yanimizda olsun isteriz,kopamiyoruz nedense,...sevgiler canim,...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...