26 Ocak 2009

Kılçıklı SAW 5

Cumartesi akşamı canişkom'un önerisiyle SAW 5'i seyretmeye gittik. İsviçre'ye daha geçen hafta geldi düşünün artık. Burada sinemaya fazla ilgi yok. Gerçi nasıl ilgi olsun kardeşim, insanı soyup soğana çeviriyorlar. Sinemaya bir bilet 19 Frank (şu anki kurla yaklaşık 26 TL diyelim), bir içecek en dandiğinden, yani soda, yarım litrelik, en ucuzu 5 Frank (7 TL), gerisini saymiyim moralim bozuluyor. Hani torbaya abur cubur içecek doldurup gitsen yeridir. Ama hazırlıksız gittik işte. Yoksa yapmadığım şey değil.
Benim canım zaten burnumdayken bu film üstüne tuzu biberi oldu. Söylemesi ayıp balık yemiştik akşam yemeğinde (ben ki yıllarca balık yememiş ve sevmemiş biri olarak tekrar başlamaya teşebbüs ettim etmez olaydım). Ne güzel ciddi ciddi başlamıştım aslında balık yemeye ta ki o kör olası, namussuz kılçık boğazıma takılana kadar. Balık yememe sebebim zaten buydu ve bundan sonra bir süre daha yemeyeceğim heralde. Ya ben bilmiyorum yemesini (saf mıyım neyim) ya da benim boğazımda var bir bozukluk. Neyse dicem kılçıktır dursun, canı sıkıldığı vakit kendi kendine iner aşağıya ama nerdeee. Bir de genzime genzime kaçıp beni öğürtmüyor mu? Ne çıkıyor ne gidiyor şaşkoloz. Film izlerken bir kazaya kurban gider de ben yediklerimi çıkarırsam mantıklı bir açıklaması olur en azından dedim yanımdakilere, ne de olsa SAW'ı izliyoruz! Konuştukça durumum berbatlaşıyordu, zaten film başlayınca sustum, belli bir pozisyon buldum ve uyumaya çalıştım. Film 23.30 da başlayacaktı (uyku saatim derimişim).
Arada gözümün ucuyla izledim filmi yine de (o kadar para verdik dimi), böyle kan ve vahşet dolu sahneler geleceği anda kapadım gözlerimi. İnsan o kadar SAW izledikten sonra biliyor artık nerede ne gelebileceğini. Midemin kaldırmadığı tek yerler kanlı yerler zaten - bir de kılçık.
Bence diğer bölümlerinden farklı değildi (yani güzeldi). Ben bile öğrendim artık adamların oyun kurallarını uygulaması gerektiğini bu angutlar öğrenemedi hala. Her SAW serisinde olduğu gibi bunda da çarpıcı bir son vardı tabi.
Jigsaw'ı da çok seviyorum - saygı değer ve akıllı bir adamdı rahmetli. Onun uyguladığı işkenceleri hakketten uygulamak lazım. Bilhassa SAPIKLARA. İbret olur elaleme. Biraz daha yazarsam konu farklı bir boyut kazanacak.
Kılçığa ne oldu diyenleriniz varsa, mecburen söke söke çıkardım artık... çok afedersiniz.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

sonunda izlediniz demek :) şimd i5 i izledin 6 tyı deli gibi merak ediyosunnn :) napıcaz bu merak bizle 7 ye kadr gidicekkk ..(ümmü)

AskinAy dedi ki...

Iyigeceler canim haklisin vallahi bizim buralarda böyle icecegindi neyindi cok pahali sinemalarda ve tabiki birde gecmis olsun canim kilcik durumu,birdaha bu tür seyler yasatmasin o güzelim baliklar sana...,...sevgiler..

Moonish (moonsun) dedi ki...

Cok gecmis olsun, balik yemek buyuk dert aslinda :)) Filmden keyif aldiysaniz ne mutlu size :)

Gizem. dedi ki...

çok geçmiş olsun karadenizli olarak babamın zoruyla sürekli balık yediğimiz için her türlü şeye alıştık azıcık sert bir ekmek yeseydin keşke :) bu arada 26 tl mi hey maşallah~gerçi artık neredeyse bizimde bazı salonlarımız o fiyata koşuyor resmen !

^zeynep^ dedi ki...

{Ümmücüm} bakalim artik 7'ye kadar daha neler görücez. Ben senaristten korkmaya basladim:-)

{AskinAy} sagol canim. Bundan sonra kilciksizlarla isim olur ancak.

{Moonishcim} balik yemek te bir marifet dimi? ögrenicez insallah:-) film herseye ragmen keyifliydi.

{Pammukcum} neler denemedim ki, sert kuru ekmek bile yedim bana misin demedi:-) Sinema artik lüks mü oluyor ne...

Haydins dedi ki...

Hakıkaten cok pahalıymıs ,Moskova gıbı pahalı bır sehırde bıle 15Tl'ye fılan gelıyor..
Saw'ın butun serılerını ızledım.Artık bende uzman oldum ama bazı tuzaklarda zeka ıstıyor :)

Kilcik cocukken kacardi bogazima uzun zamandir yok..Ama buyuk balik terchimdir benimde..Kucukleri ayiklamasi zor olur o yuzden tehlikeli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...