8 Eylül 2009

Miras - Osman Aysu

Bu kitap kaç senedir rafda duruyordu ben de hatırlamıyorum. Yıllar önce aile dostumuz, eski komşumuz ve tam bir kitap kurdu olan sevgili Müjgan teyzeciğim vermişti. Bende ilk önce yeni aldıklarımı okuma gibi bir heves olduğundan, ödünç aldıklarıma hiç zaman ayıramadım.
Şöyle bir karar aldım kendi kendime:
Şu an gündemde olan kitapları ve yeni aldıklarımı bir kenara koyup öncelikle ödünç aldıklarımı okumak istiyorum ki, onları iade edebileyim. Hem benim için de değişiklik olacak.
Geçtiğimiz hafta sonu Osman Aysu'nun 2001 yılında yayınlanan Miras adlı kitabına başladım. Bu yazarın okuduğum ilk kitabı. Önerebileceğiniz diğer kitapları için ayrıca mutlu olurum. Bu kitapta olaylar hızlı bir şekilde ilerliyor ve çok ta sürükleyici. Okudukça aklıma bir sürü soru işareti takılıyor. Sonu neye bağlanacak çok merak ediyorum. Yani şu ana kadar güzel gidiyor hikaye.

Sırada bekleyenler:

  • Şu çılgın Türkler, Turgut Özakman (hâla okuyamadım, kalınlığı gözümü korkutuyor)
  • Huzur sokağı, Şule Yüksel Şenler
  • Hayalimdeki kadın, Danielle Steel (bunu nedense okuyasım gelmiyor, sanırım hayalimde bir kadın olmadığından=)
  • Yaprak Dökümü, Reşat Nuri Güntekin (dizi sağolsun okuma hevesi bırakmadı bende... Nedir bu kitapları dizilere uyarlama furyası, biri bu gidişata dur desin yahu)

7 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

bende şu sıralar aşkı mennuyu okuyorum ve üzülüyorum aslına bakılırsa romandan ne kadar da farklı gelişiyor olaylar..Uyarlamasın kimse münkünse onlar kitap olarak kalsın ziraa o halleri daha güzel..

tug dedi ki...

ben bu kitabi okuyali baya 3 - 4 yil oluyor, konusunu bile tam hatirlayamiyorum. Ama sürükleyici bi kitap oldugunu hatirliyorum. Sonunu merak etigim icin, cok cabuk bitirmisdim bu kitabi.

Huzur sokagi da cok güzel bi kitap. Miras dan sonra hemen bunu okumalisin bence. Hatta okuduktan sonra bana ver, ben bidaha okumak istiyorum. onuda galiba 4yil önce yaz tatilinde okumustu.

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Şu an elimde Osman AYSU'nun Sınır Ötesi adlı kitabı var, kendisi imzalayıp eşime vermiş. Anlatım tarzı çok akıcı ve benim de bu yazarın okuduğum ilk kitabı ve çok beğendim.
Huzur sokağını mutlaka okumalısın, inanılmaz bir kitaptır benim için.
Ben de yaprak dökümünü okumak istiyorum ama dizi ile aynı zamanda olmasın istemiştim, değiştirildiğini bildiğimden istediğim tadı alamam diye. Dizi bitsin okuyacağım inşallah :)

GeCe dedi ki...

ben hiç bekletemiyorum pazar günü ödünç aldığım bir kitabı pazt bitirdim

^zeynep^ dedi ki...

@nalan'cim dimi ya, onlar bence de kitap olarak kalsin.

@Gulüm dedigini aynen yapiciim:) heralde ben de bu hafta sonuna kalmaz bitiririm heralde. insan merak ediyor gerçekten.

@Volkan-Kaldera "sinir ötesi"ni de yazarim aklimin ucuna. sagol. Bundan sonraki kitap "huzur sokagi" olacak;)

@GeCe'cim en güzelini yapiyorsun aslinda. Keske ben de bir kitabi bir, iki günde bitirebilecek kadar yogunlasabilsem.

Defnenin Annesi dedi ki...

Ben 1yildir ayni kitabi okuyorum, ne utanc verici :( suc ve Ceza cok agir bi kitap, defne faktorude var tabi ... Eskiden ne kadar cok zamanim varmis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...