7 Eylül 2009

Benjamin Button'ın tuhaf hikayesi


Yoğun geçen günlerimize Cumartesi akşamı evde oturup, film izleyerek biraz ara verelim dedik.
Benjamin Button ne zamandır seyredilmeyi bekleyen bir filmdi. Fiyatının uygun olduğunu görünce hemen almıştım fakat bir türlü 166 dakikalık bir zaman dilimini ayırıp izleyememiştik.
İlginç bir hikaye gerçekten. Ne iyi ne kötü diyebilirim. Fakat beğendiğimi söyleyebilirim. Film uzun olmasına rağmen akıcı ilerliyor.
Yorumum biraz alakasız olacak ama:
Gençlik denen şey güzel be... kıymetini bilelim!

5 yorum:

serrose dedi ki...

vallahi bir de hizli gecmese :))
ben de begenmistim filmi balik hala izlemedi onunla tekrar izlerim buyuk ihtimalle :)

Adsız dedi ki...

ben de diyordum ki dün gece, nerde bu zeynep?

^zeynep^ dedi ki...

@Serrose'cim
haklisin bir de hizli geçmese... daha iyi olacak sanki.

@Rahsan'cim
Zeynep bazen tembel tembel oturuyo, bazen kitap okuyo, gerçi daha çok yemek yapmakla mesguldü bu aralar:) hayat iste:)

Adsız dedi ki...

:) çok tatlı senin yorumların ya

^zeynep^ dedi ki...

@çilekliPastam, sen de çok tatlisin:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...