23 Temmuz 2013

bu aralar ben ve biz = 22 + 1

hala tatil modundayım - havalar (maşallah) güzel olunca böyle oluyor...

geçen haftadan kalan gripten kurtulmaya çalışıyorum, ara ara öksürük nöbetlerim tutuyor, sinir oluyorum...

bebiş odasıyla ilgili karar vermek üzereyiz sanki ama ara ara minicik bir bebeğin gerçekten kocaman bir odaya ihtiyacı var mı diye de düşünmüyor değilim... bir oda öyle ya da böyle olacak ama bebeğe gerçekten ne lazım, ne lazım değil bunu düşünüyorum bu aralar. Olmuşken şu olsun, bu olsun, e tam olsun cart curt derken hooop: fiyatlar o biçim. Bebek odası tam tamına bebek için mi olmalı, yoksa uzun vadeli mi düşünmek daha mantıklı, uzun vadeli derken ne kadar uzun düşünmeli. Bunu sanırım tekrar bir gözden geçiricem.

bebiş arabası bence daha önemli, ama bir sürü seçenek var, bir kaçını inceledik, fiyatları karşılaştırdık, avantajlar / dezavantajlar nelerdir onları araştırdık. Daha karar veremedik.
tüm bunlar için çok erken gibi görünüyor ama haftada 1 kez çıkabiliyoruz, zaman çabuk ilerliyor, ve bir şeyin siparişi verildiği zaman 8 - 12 hafta sürüyor gelmesi, bebek odaları dahil.

bütün gün oturmaktan, aldığım kiloların da etkisi var mı bilmiyorum ama kuyruk sokumumdaki baskı/ağrı/sancı beni çileden çıkarıyor. Ayakta çalıştığım zaman da belim ağrımaya başlıyor, daha önceden de problemim vardı, hamilelikle beraber ağrı üstüne yük bindi sanırım. İnternetten ergonomik yastık siparişi verdim, 4 gözle onu bekliyorum, bir umut en azından belki o işe yarar. Elimdeki tüm çareler tükenirse doktora danışıcam tabiki.

geçen C.tesi ilk hamiş kıyafetlerimi aldım, 2 pantolon. Genel olarak tek parça maxi elbiselerle idare ediyorum, acayip rahat. çok alıştım elbiseye, bakalım kışın ne yapıcaz.

dengesiz haller içindeyim, genelde sakin olmaya çalışıyorum ama bazen sinirlerime hakim olamıyorum, çabuk kızıyorum. Antrenör kocamın bana vakit ayıramamasından yakınıyorum bu günlerde, ama Pazar günleri de evden kovuyorum resmen, sonra yanımda değil diye yine kızıyorum. Allah Osi'me sabır versin ama zaten sabırlı biri, idare ediyor sağolsun, asıl bana sabır versin, kendimle başa çıkamıyorum.

henüz hamiş günlüğü tutmuyorum, kendime göre tuttuğum notlar var ama elektronik, el yazısı olsun istiyorum. Hem anne hem baba adayları için güzel bir günlük bakıcam. farkettim de, her şey hep annelere yönelik, babalar için çok az şey var, babaların bu kadar duygusuz olacağını düşünmüyorum, bence onlar için de alternatifler çoğaltılmalı, iş sadece bilgi içerikli kitaplarla bitmemeli. İnternette dahi çok az şey var. benim fikrim baba adayları da günlük tutmalı, öyle her gün uzun uzun yazı değil belki ama anlık notlar, ne düşünüp ne hissetikleri, ileride okumak için eğlenceli olabilir diye düşünüyorum. Hem kızımız olacak, bir erkek çocuğa göre böyle şeylere daha meraklı olabilir =) hadi o olmasa bile ben kendim açar okurum.

Bu aralar en sevdiğim aktivitelerden biri de uzanıp göbüşümdeki kıpırtıları hissetmek... elimde ne varsa bıraktırıyor içimdeki melek şimdiden, o hareketlendiği zaman dünya duruyor benim için =)

06/07/2013 - Kaş 


6 yorum:

GeCe dedi ki...

çok güelsiniz üçünüz de maşallah, ayrı oda hazırlayabilirsin ama bu durumda yatak odana da bir beşik alman gerekebilir

blogunda yorumlarda kelime doğrulamayı kaldırırsan çok iyi olacak.

^zeynep^ dedi ki...

GeCe'cim teşekkür ederim =)

Onu düşünüyorum ben de küçük bir eve, bir bebeğe iki beşik normal mi diye, bir küçük (ayaklı) olabilir bir de odasına mı diye düşünüyorum. Bakıcaz artık. Bazı şeyleri bebek doğduktan sonra alıcam sanırım, ancak o zaman anlayabilirim neyin lazım olup olmayacağını.

çok Spam geliyordu, ama kaldırdım bile.

GeCe dedi ki...

yorum onaylamasını kaldırma kelime doğrulamasını kaldır yeter spamlar spam kutusuna düşüyor

mrv dedi ki...

Zeynepcim hamilelik çok yakışmış maşallah sana :) Ben İnci için hamilelik günlüğü tutmuştum, çok güzel bir hatıra oldu.
Kendine çok iyi bak güzel arkadaşım, öpüyorum kocaman :)

FerahFeza dedi ki...

Yorum gec olsun ama olsun dimi :)
Fotografinizi cok begendim Zeynep'cim, cok hos cikmissiniz,ne guzel bir hatira <3
Umarim agrilarin azalmistir.
Opuyorum ^*^

^zeynep^ dedi ki...

Merve'cim,
çok tesekkür ederim! :) ben de ayri bir blogda özel günlük tutuyorum, unutmiyim diye. öpüldün!!

FerahFezam,
olsun canim olsun :) tatil havasinda oldugumuzdandir, keyifler yerindeydi :)) tesekkür ederim!
agrilarim hafifledi sayilir, ya da ben alistim :) öperim çok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...