10 Temmuz 2013

bronzlaştırıcı yüz kremi, bacak kremi

Tatil sonrası en çabuk beyazlayan bölgeler yüzümüz ve ellerimiz oluyor genelde. Ben de çözümü bronzlaştırıcı kremlerde buldum. Tatilden döndükten sonra da rengimi bir süre daha koruyabilmek için bu ürünlere basvurdum.

Dermalogica'dan Clinique'e geçiş yaptığım için brozlaştırıcıyı da bu markadan seçtim. Yoksa reklam falan değil yani. Mutlaka başka markaların da iyileri vardır. Bu benimki sadece bir öneri. Güneşe fazla çıkmıyorum. Deniz kenarında şemsiyenin altında bile bol bol güneş kremi süren biriyim. Deliler gibi güneşin altında kavrulmayı sağlıklı bulmuyorum çünkü. Ancak akşam 5 veya 6 larda çıkabiliyorum güneşe.

Ama yine de bir Dracula, Albino gibi dolaşmamak için çözümü bu bronzlaştırıcılarda buldum. Hem cildi besliyor, hem güneşin tehlikeli ışınlarına maruz kalmadan sağlıklı bir şekilde renk alabiliyorsun. Şimdilerde 2-3 günde bir sabahları işe gelmeden önce nemlendirici niyetine sürüp çıkıyorum, akşama kadar kapalı alanda brozlaşmış oluyorum =) nasıl fikir ama?



Ayrıca bacaklarım için de Loreal'in bu aşağıdaki bronzlaştırıcısını denedim. Eskiden bronzlaştırıcı köpüklerden kullanmıştım, sonuç facia! Sonra yıllarca uzak durdum bu tür şeylerden ama şimdi hamileyken güneşe fazla çıkmak istemediğim için ufak bir araştırma sonucu, bu ürünü buldum.

Şimdilik işimi görüyor. Yapışmıyor ve bir kaç saatte belli etmeye başlıyor kendini. Tabi bunu sürdükten sonra sağa sola pek değmemeye çalışıyorum mobilyalarda  belki leke kalır diye. Evde kısa bir şort giyip temizliğe başlamadan önce, yani oturmayacağm zamanlarda sürüyorum =) Mesela ütüye başlamadan önce de sürülebilir, ya da dışarı çıkmadan önce koyu bir etek de giyilebilir =)

Ayaklara fazla sürüldüğünde iğrenç duruyor, kirli gibi görünüyor ve dizlere de fazla sürülmemesine dikkat etmek lazım. Kullanım sonrası eller güzelce yıkanmalı.


Bunlarda kesin kına olduğunu düşünüyorum ben. Çünkü Clinique başta olmak üzere yoğun kına kokusu var.

Helööö =)


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...