2 Ağustos 2013

Fethiye - Saklıkent


Saklıkente kaçıncı gidişim bimiyorum ama her gidişimde çok eğleniyorum. Bu defa Göcek'ten Kaş'a giderken uğradık. Çok kalabalıktı. Kaynak suyu her zamanki gibi buz gibiydi ama o sıcakta o serinlik iyi geldi. Benim göbeğimden dolayı fazla ilerlemeden geri döndük. Kalabalık arttı ve iki dağın arası daraldıkça aralardan geçmek için kuyruklar oluşmaya başladı, hem beklemek istemedim hem de biraz panik oldum, kafamıza taş maş düşer diye. Çok zorlamak istemedim kendimi. Geri döndük. 







yunus balığını görüyor musunuz? 








Orada Kanyon restoran vardı, fazla samimi gelmediği için arabayla az ilerisine gittik gözleme molamızı orada verdik. Ortam görüldüğü gibi çok dinlendiriciydi.







2 yorum:

Seyyah Aile dedi ki...

Merhabalar;
Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
92. takipçin benim.. :) Fethiye-Saklıkenti ben de görmek istiyorum ve gerçekten çok merak ediyorum.
Bana da gelirsen sevinirim :)
♥ Sevgiler ♥
http://whiteglaze.blogspot.com
twitter: @_gamzeahmet_

^zeynep^ dedi ki...

Merhaba white glaze,
hosgeldin!

tez zamanda görmen dilegimle! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...