27 Nisan 2009

Pek bi keyiflendim


Ne zamandır izlemek istediğim filmlerin arasında Aşk tutulması da vardı. İlk bunu izlemek nasip oldu bu akşam. Ben ne diye beklemişim bugüne kadar acep? Moralim de bir mayhoştu bu film tam zamanında pek iyi geldi bünyeme yahu. Kuruldum koltuğuma bir başıma izledim her şeyi unutup. Dört dörtlükmüş gibi anlatıyorum ama ihtiyacım varmış hakketten böyle bir senaryoya. Hiç yabancı gelmedi zaten bu takım Aşkı ve Aşk hikayesi;)
Film seyretmeye susamış vaziyetteyim bu aralar. Bu terapiyi sık sık uygulamam lazım kendime. Sırada daha çoook film var. Hazır yağmurlu günler de başlamışken tam sırası;)


Cumartesi akşamı Mahsun Kırmızıgül'ün Güneşi Gördüm filmine gitmiştik hep beraber. Ben biraz ön yargılıydım şimdi kalkıp duygu sömrüsü yapacak, içimi bayacak diye ama pişman olmadım gidip gördüğüme. Hepimizin bildiği acı gerçeklerden bahsediyor. Bence artık şarkı türkü söylemeyip sinema sektöründe ilerlese de olur. Eleştirilecek bir yanını görmedim. Hem ben filmleri eleştirmek için değil görmüş olmak için izliyorum:)

Beyaz Meleği henüz izleyemedim. O da listemde ama bu defa yalnız izlesem iyi olacak galiba. Kasım kasım kasıldım ayol ağlamayayım diye. Nefret ediyorum sulu gözlülüğümden.

Yabancı filmleri takip etmesi kolay da, Türk filmlerini izlemesi zor oluyor buralarda, her filmi görmek istiyorum, ben de yorumumu yapmak istiyorum yahu.

Anlatmak istediğim çok şey var, pek bir doldum taştım. Bakalım neler yumurtlayacağım önümüzdeki günlerde:)

Sevgiyle kalın dostlarım!

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam Zeynep abla..
auso ben bu saydigin iki filmide izledim..ben ikisinide bayildim..Film izlemeyi seviyorsan sana Man on Fire ve American Gangster tavsiye ederim..:)
kendine iyi bak slmlar gözde

Zeynep A. dedi ki...

Gözde'cim sagol tatlim, American Gangsteri izleyeli epey oluyor. Yabanci filmlerden sıkılmış durumdayım bu aralar ama Man on Fire'i bir kenara yazdım. öptüm datlum!

kirazsevdasi dedi ki...

zeynepcim, ask tutulmasini annem seyrediyordu turkmaxte,
aman anne bunu mu seyrediyorsun diyip yanına oturdum, vallahi sonuna kadar ben de seyrettim hehe :)
guzeldi yani, cerez iste.
oluyor bazen oyle.
optum

Zeynep A. dedi ki...

{kiraz}cim her filin 4'4 lük olmasini bekleyemeyiz, bazen sirf keyif amaçli izlemek lazim dimi ama. öptüm güzelim!

L@L dedi ki...

Aşk Tutulmasını bende çok keyif alarak izlemiştim canım, müziklerde çok eğlenceliydi :) Güneşi Gördüm'ü izlerken senin gibi zar zor dayandım ağlamamak için ama Beyaz Melekte tutamamıştım kendimi. Eminim sende seversin canım. Bu arada blogumda bir minik sürprizin var seni bekleyen :) Çok sevgiler!

Zeynep A. dedi ki...

{Lal}cim, hemen gidip bakiyorum;)

nergisce dedi ki...

ask tutulmas, cok klasik ama nedense hepimizinde sevdigi birseyler var, bir cok blog yazari olumlu seyler söylemisti bu film hakkinda ama kesinlikle gs li erkeklerle izlenmeyecek bir film, unutulmamali:)

Zeynep A. dedi ki...

{Nergis}cim ben bir Galatasarayliyla izlemeyi düsünüyorum:) bakalim tepkisi ne olacak:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...