9 Mart 2009

Yine Pazartesi + Foto




Yine bir Pazartesi günü,
Yine yeni bir gün,
Yeni bir hafta.

Gün doğmadan neler doğar derler ya. Umarım şu önümüzdeki günler yeni umutlar doğurur...

Geçen bir hafta içinde üzücü hikayeler duydum, derinden sarsıldım. Bir an neyin peşinde koştuğumuzu düşündüm. İnsanlar birbirini niye sebepsiz yere üzerki dedim. Sebepsiz yere huzursuz bir ifadeyle dolaşırken ne kadar çok insana haksızlık ettiğimi düşündüm. Utandım kendimden.

Bir yandan güzel haberler alırken, diğer taraftan üzücü haberler de aldım. Mutluluğa ortak olmak kolay da, mutsuzluğa teselliden başka ne verilebilirki? Keşke "bu günler de geçecek" ten daha fazlasını verebilse insan.

Biraz karamsar bir yazıya benzedi bu ama öyle değil. Şu önümüzdeki günler için tanıdığım tanımadığım herkese yeni umutlar, mutluluklar dilediğim bir yazı bu aslında.

Bana gelince:
İki yeni kitapa başladım.
Bir film izledim. (paylaşmak istediğim o kadar çok film var ki...)
Evde yapılması gereken önemli bir iş vardı, onu hallettik. Rahatladım:-)
Aklımda yine yapılması gerekenlere dair bir liste var - her zamanki gibi.
Kar yağışı ara ara devam etmekte. Bıkmadığımı anladım, tadını çıkarmaya gittik. (Burada en son 20 yıl önce böyle bir kış geçmiş)
Beklemediğim kişilderden mesajlar aldım - çok mutlu oldum.
Bazı kişilere ise sitemim var - canları sağolsun.

Herkese başta sağlık olmak üzere huzurlu mutlu bir hafta diliyorum.

Bu aralar böyleyim. Biraz sessizim...

Not: Fotograf gecen C.tesi (7.3.2009) cekildi - bir önceki haftayla daglar kadar fark var arada:-)

14 yorum:

Defnenin Annesi dedi ki...

üzücü haberlerde mutlu haberler kadar hayatin bir parcasi. Onlarla yasamayi ögrenmemiz gerek.

Sanada güzel, karli ve huzurlu bir hafta...

Buralara artik bahar geliyor gibi...

Unknown dedi ki...

Başkalarını da düşünen insanların kalması çok güzel gerçekten. Güzel yüreğini seviyorum senin Zeynep.

^zeynep^ dedi ki...

@Defne'nin annesi, haklisin. Burada bahar gelsem mi gelmesem mi diyor resmen:-) pek bir kararsiz.

@çiLekLisütüm sagol güzelim!!

AskinAy dedi ki...

bol keyifli okumalar canim,"keyifli günler dilerim,öptüm seni sevgilerimle..

L@L dedi ki...

Zeynepcim herşeye rağmen hayat çok güzel dimi tadını çıkartmaya bakalım.
-Bende buara iki kitap birden okuyorum canım hadi bakalım önce hangimiz bitiricez :)

Çok öptüm seni *)

^zeynep^ dedi ki...

@AskinAy'cim sagol, sana da keyifli günler;-)

@Lal'cim adi üstünde, Hayat, inis ve cikislariyla yasaniyor.
Bana önce sen bitirirsin gibi geliyor ama belli de olmaz;-) sen de çok öpüldün!!

ayci dedi ki...

bu aralar böyleysin ... ve ben bu durumu cok iyi bilirim!

nazo dedi ki...

Şu karın manzarasını seviyorum bir tek :) Fotoğraflar çok güzel.. Ben bu yıl görmedim böyle soğuk ve kar ama gelecek yıl acısı fena çıkacak :)

^zeynep^ dedi ki...

@Ayci hosgeldin güzelim!

@Nazo'cum sen de hosgeldin! Karin güzel manzarasi olmasa cekilmez zaten:-) Bence sicagin tadini cikar;-)

Adsız dedi ki...

@Merhaba Zeynep...
Ne güzel bir kar manzarası... Bayıldım doğrusu...Ama benim için güneş ve deniz olmalı... başka birşey istemiyorum...:-)
Bu arada sayfamda yazdığım yerin adı: Küpeşte bar. Cihangir hotelin üst katı. Taksim-İstanbul acupofcaffein

^zeynep^ dedi ki...

@A cup of Caffein isvicre'de bu manzaralarla idare ediyoruz:-) yoksa deniz günes benim de vazgecilmezim. Yerin adini bildirdigin icin cok cok tesekkür ederim!!!

Barbygirl_here dedi ki...

Herkese arada karamsarlik geliyor, sebebi de belki kapali havalardir...Kar gormek ic acar ama :)))

Kitap ve film onerilerini de bekliyorum...

Sevgiler...

Haydins dedi ki...

Benim fotolara boyle guzel kar yagmiyor demistin bak ne guzel gorunuyor iste..Biraz gunesli olunca hava daha soguk oluyor ama guzel gorunuyor degil mi :)

^zeynep^ dedi ki...

@FerahFeza'cim zaten temiz hava alalim da içimiz biraz acilsin diye ciktik karli tepelere:-) Film önerileri yakinda.

@Haydins'cim sagol. kar manzarasi güzel de Mart ayina da pek yakismiyor:-I

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...