30 Mart 2009

IPL nedir?

Geçenlerde bir yazımda IPL falan birşeyler dedim. Epi dediğim zaman epilasyondan bahsederim genellikle. IPL dediğim ise bir tür lazer epilasyonudur. Yani kökten çözüm. Yaklaşık 3 sene önce başlamıştım seanslara sonra uzun bir ara vermiştim. Şimdi bir iki seans daha kaldı, bilemedin üç. Bugüne kadar bir yan etki görmedim ve memnun olduğumu da belirtebilirim. En fazla yanma hissi oluyor. Bu yanma hissi aletin derecesine göre değişiyor. Çok nazikseniz en düşük derecede yapılabilir fakat bu defa seanslar artar da artar bu da cep’e zarar. Bana IPL uygulayan bayan bende yan etki görmeyince en yüksek derecede yaptı, yer yer yerimden hopladım:) yani canım da pek tatlıdır:) ama bittikten sonra hiç birşey hissetmedim, sanki hoplayan ben değildim öyle yani. Benim kadar da dayanamayacaklar için yarım saat önce özel bir krem sürülerek o bölge uyuşturuluyor ama ben buna hiç gerek duymadım şimdiye kadar.

Giriş sayfasından kısa bir not ve linkler:

IPL ( Intensive Pulsed Light ) yoğun atımlı ışık sistemi ve cerrahi olmayan bir tedavi yöntemdir. Örümcek ağı şeklindeki kılcal damarlar ( spider anjion ), doğumsal damar lekeleri, bacaktaki varisler, hafif sivilceler, çiller, güneş lekeleri, yüzdeki çizgi, ve kırışıklılar bu yöntemle tedavi edilebilir. (tabi benimki sadece istenmeyen tüylerle alakalı diğerlerinle işim yok).

Merak edenler detaylara şuradan ve şuradan ulaşabilir


Güzel bir hafta sizinle olsun!!!

7 yorum:

Colorful dedi ki...

ya bende ne zamandır niyet edip edip erteliyodum, nihayet acısız bir uygulama olduğunu öğrendim :) hemen sıralamama almalıyım bu konuyu :)

Adsız dedi ki...

hmmm ben ışın olduğu için korkuyorum, iğneli mi denesem diyorum. başlıycam yakında iğneye çok azaltıyor dedi. Yakın çevremden memnun olanlarda olunca bir deneyeyim diyorum bu da iyiymiş aslında ya

canım çok teşekkürler.

kahrolsun tüyler bizde rahat edelim yahu

L@L dedi ki...

Zeynepcim benimde canım pek tatlıdır korkudan sürekli erteliyordum bu IPL işini. Sende yazınca şimdi cesaretim yerine geldi en kısa zamanda başlamalıyım seanslara :)

^zeynep^ dedi ki...

Arkadaslar, ben koltuk alti ve bikini bölgeme yaptirirken dayanabilmissem, siz de dayanirsiniz heralde. yok ben dayanamam derseniz o kremlerden istersiniz.

Adsız dedi ki...

IPL nedir? cok süper biseydir, yazindan anladigim kadariyla, cok özendim :)

Adsız dedi ki...

merhaba Zeynep..
acaba bana tavsiye edibileginiz bi yer varmi..uzun süredir bende gitmek istiyorum ama birtürlü nereye gitsem diye düsünüyorum..

tavsiyeleriniz icin simdiden Dankeschön..

bu arada dekorasyon güzel olmus...herzaman olmasada arada takip ediyorum sizi:)

sevgiler saygilar..anonym:)

^zeynep^ dedi ki...

@Anonym kardesim, benim bildigim bir yer var o da gittigim yer, fiyati uygun olunca önce test amacli gittim daha sonra devam ettim ve gayet memnunum. gittigim yerin linkini verebilirim: http://www.bodyesthetic.ch/ sevgiler!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...