7 Eylül 2010

bugün çocuklar gibi şen oldu ben ;) Postacıya kısa not





Kısa not:

Sevgili postacı,
Ayacıklarına sağlık, ne iyi etmişsin de bana bu paketi getirmişsin. Allah sana da böyle güzel mi güzel blog dostlarından cici hediyeler almayı nasip etsin emi =)


Birsen'cim bugün enerjim tükenmiş bir vaziyette işten eve dönünce paketin günümü aydınlattı =) Bu sene o kadar kılıf aradım kitaplarıma, yoktu, bulamadım. El becerim yokki kendime dikeyim bir tane ;) Kılıf blogda
göründüğünden daha da güzel, inan kitaplarım sana minnettar kalacaklar =) İmdatlarına yetiştin ;)

Tutacaklar da çok şirin, not defterine ise bayıldımmm! Gerçekten de müthiş bayram hediyesi oldu bunlar benim için. Zamanlama harika =)

Çok teşekkür ederim marifetli arkadaşım!!!

1 yorum:

BirSen dedi ki...

Canim benimmm...güle güle güzel günlerde kullan cicilerini! :))
Öpüyorum seni cok...:-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...