29 Ekim 2013

el emegi oyun halisi

Bende dikis makinasi olmadigi icin kiz kardesime gidiyorum biseyler dikmeye, onlar tatildeyken ugramistim, ilk ugradigimda baktim o da ne, bana ve kizima sürpriz hazirlayip gitmis. Bu oyun halisini oraya birakmis. Ben önce hazir alindigini zannettim, inanamadim yahu, yanindaki mektup olmasaa hala inanmakta zorluk çekecektim. çok güzel olmus.

Hem çalisiyor, hem iki kücük bebegi olan canim kardesim ne ara dikti bunu diye düsündüm. Ellerin dert görmesin canim kardesim !!! :)

O kadar ince ayrintilar var ki, hazirlarinda yoktur belki bu kadar ayrinti. Dilersen o çemberler çikartilabiliyor, her bir çemberde oyuncak asilabilecek halkalar var. Renk konusunda da çok ince düsünmüs kardesim. Bebegimizin odasi yesil agirlikli ve kelebek desenli olacagi icin çok güzel bir seçim yapmis :) 


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...