29 Ekim 2012

Cumhuriyet ve izledigim filmler

Son günlerde bir taraftan işlerimi (el işleri) hallederken diğer taraftan film izledim. Bilinçli seçilmiş filmler değildi bunlar. Ne izlemek istediğimi bilmiyordum, bu yüzden gözüm o an sağ frame'de (yutub) hangisine takıldıysa ona tıkladım ve izlemeye daha doğrusu dinlemeye başladım.

Filmleri kafamda sıralamaya çalıştım ve dikkatimi çeken şey ise Cumhuriyet öncesi ve sonrası, Cumhuriyet'le ilgili filmler olduğuydu.

 2 gün içinde bunları izlemişim:


Veda, Atatürk'ün yaveri, en yakın dostu, çocukluk arkadaşı Salih Bozok'un beraber geçirdikleri yılları, hikayelerini anlattığı bir film.



Ata Demirer'e olan sempatim olmasa katlanamazdım heralde, ve kesinlikle komedi değil.
Gani Müjde'nin ne anlatmak istediğini anlamadım. Pek yorum yapamayacağım.



Dedemin insanlarını daha önce izlemediğime pişman oldum!
Sanırım hüzünleneceğimi bildiğim için geciktirdim.
Bir daha izlemeliyim ama el işi yaparken değil, oturup, adam akıllı izlemeliyim.
Gerçek bir hikayeyi anlatıyor.


Cumhuriyetimizin 89. yılı kutlu olsun!!!


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...