27 Temmuz 2012

bir tatlı huzur, arınma süreci


Kavuştuk yine Cuma'ya...

Dün iş yeriyle oynadığımız minigolf parkurun manzarası böyleydi. Herkes telaş içinde yarışırken ben manzaradan gözümü alamadım :) ne kadar huzur verici bir görüntü vardı. Tadını çıkarmaya çalıştım.

Bu arada, Grup halinde sondan 2. olduk malesef, ama çok keyifli ve eğlenceliydi. Hava mükemmeldi. Hatta biraz fazla sıcak ama olsun. Yakında tekrar üşüyeceğiz yine.

Bu aralar neler yaptım:

Yine uzayan saçımı - standardlarıma göre - kısacık kestirdim. Mutlu oldum.

Evde fazlalık eşya ne varsa derledim topladım, hiç kullanılmayanlar için ayrı bir bavul hazırladım TR'ye gidecek.

Eskiyen eşyalar için kocaman bir çöp torbası doldurdum.

Eskimeyen, atılsa yazık olacak diye düşündüğüm, ama verecek kimse bulamadığım eşyaları ise online satışa sundum ki, bir başksasının işine yarasın. Koyduğum fiyatlar öyle gülünç ki... ama kurtulmak için başka çare bulamadım.

Evi yavaş yavaş boşaltmaya çalışıyorum. Evliliğimin ilk zamanlarında heves edip bi dünya işe yaramayacak eşya almışım. Şu anda kullanmadığım ne varsa boğuyor beni resmen. Karar aldım, birşeyi sırf beğendim, ay çok şirinmiş, pek sevimliymiş diye almayacağım. Bunu çoktandır yapmıyorum ama zamandında alınanlar duruyor.

İşte böyle. Fazlalıklardan arınma sürecindeyim şu aralar. Kalbimdeki ağırlıklardan, evdeki eşyalardan, saçlarımdan kurtuluyorum / kurtuldum... 

sadece göbeğimin etrafındaki fazlalık kaldı, en zoru ondan kurtulmak =)

Mutlu haftasonlarınız olsun







2 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ahh Zeynepcim, o arinma surecine benim de ihtiyacim var, ben de gecen sene oyle bir donemde saclari kisacik yapmistim -simdi de deli gibi uzasinlar istiyorum-, gardrobum, esyalar, makyaj malzemelerine kadar hersey nasibini almisti tabii bundan ama insan yeniden dogmus gibi hissediyor... bu sene de yapmalisanirim... Iyi etmissin, zaman zaman lazim, seni ne mutlu ediyorsa oyle yap :))

^zeynep^ dedi ki...

Moonish'im,
doğrudur, insan bazen bunalıyor gereksiz kalabalıktan ve bir an önce kurtulmak istiyor. Saçlarımı epeydir kestirmeyi düşünüyordum tam da bu zamana denk geldi, isabet oldu :)

sanırım tatile ihtiyacım var.

öpüyorum güzel arkadaşım! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...