27 Haziran 2012

Enes Berkem . iyki doğdun teyzem


Bu çatlak hatunu teyze yaptın ya!
Afferim teyzem sana!

Geçen sene bugün tanıştık seninle ve

Sayende kendimi tanıyamaz oldum,
sayende içimdeki enerji dışarı fışkırıyor,
sayende seni görünce kuduruyorum,
sonra beraber kuduruyoruz,
Sayende yerlerde sürünüyorum senin peşinde emeklemekten, seninle yuvarlanmaktan,
Sayende ses tonumun da ne kadar incelebildiğini öğrenmiş bulunuyorum.

Sayende gülmelerimiz daha içten!

İşte böyle küçük bey.

Kara boncuğum,
Ailemizin güneşi,
sana yazacak çok sözüm var ama cümlelere sığdıramıyorum!

Şükürler olsun seni gönderen Rabbim'e!

Ömrün uzun,
Gülümsemelerin, kahkahaların çok olsun!
Nice sağlık dolu mutlu yaşlara çılgınım benim!

Seni çok Seven
TeyZen






3 yorum:

Adsız dedi ki...

berke burçdaşım yeni yaşın kutlu olsun :)

^zeynep^ dedi ki...

Nalan'cim,

tesekkür ettik :)

Adsız dedi ki...

ay gün doğmuşuz bu bıcırıkla :)

çilekli süt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...