1 Temmuz 2011

şekerlik - minik projelere devam

Bir sürü bir sürü şey birikti paylaşmak istediğim yahu... bu aralar vızır vızır paylaşasım var, sevinçten heralde =D

Bunlara proje demesi de olaya farklı bir hava katıyor. Birden bire aklıma gelmesiyle yaptığım sepetimsi şeker tepsiciği... hasteneye ziyarete gelenlere şeker veya çikolata ikram ederken öyle ot gibi paketinden ikram edilmesini istemedim, hem daha sonra mevlüt şekerleri için de kullanılabilir.

Kafamda nasıl bir şey istediğime dair net bir fikir vardı ama istediğim malzemeleri bulamadım, bulamayınca da, karşıma çıkan bu malzemelerle doğaçlama bir şeyler yaptım, fena olmadı yine de. Sonuçtan gayet memnunum ;o)

Lakin kötü olan bunu hastanede kullanamaması oldu =S mevlüte kaldı artık ne yapalım =/




Son bir minik proje kaldı paylaşmak istediğim, onu da dün gece bitirebildim nihayet. İlk firsatta paylaşırım.

5 yorum:

AskinAy dedi ki...

emegine saglik canim sen ne güzel ciciler yaparmissin öyle hayran kaldim bu marifetlerine vallahi,cok hos olmus!!

ayci dedi ki...

eee şey bu tam benim evime göre, cünkü benim oturma odam bu renklerde - yani evet bana göre bu :P


cok güzel olmuş...ellerine sağlık ;)

Zeynep A. dedi ki...

AskinAy'cim,
Tesekkür ederim canim, isteyince oluyor :)

Ayci,
evet senin evin de bu renk beyaz ve mavi/turkuaz. Tesekkür ederim canim :)

FerahFeza dedi ki...

wow harika olmus, ellerine saglik,buldugun malzemeler de harika ama,tepsi gibi ^_^

Bende son zamanlarda guncellemeler cikmiyor,ondan geciktim yorumda...

Operim canim ^*^

Zeynep A. dedi ki...

FerahFeza'cim,
sagol canim. Evet bu tepsiyi bulmak iyi bir sansti. Vintage'dan pek hoslanmam ama böyle bir sey için müthis oldu.

önemli degil güzelim, her zaman burdayim nasilsa :) kiss!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...