23 Haziran 2011

tatil öncesi hazırlık oldu mu

Bende akan sular durur. Bu yaz bir haftalık Antalya kaçamağı yapmayı planlıyoruz. Pek kaçamak sayılmaz artık ama neyse. Bazen kimseye bir şey söylemeden, haber vermeden bavulunu alıp evden çıkmalı diye düşünüyorum ama olmuyor tabi.

Dinlenmeye ihtiyacımız var, herkesten, her şeyden az da olsa uzaklaşmaya, en azından benim buna çok ihtiyacım var. Buna anlayış gösterilmesine daha da çok ihtiyacım var. Az bir zaman kaldı gitmemize hayırlısıyla ve bu seferki hazırlık farklı bende. Evi temizle, bavulu, valizi hazırla durumları değil. Her zaman yapamadığım başka bir şey. Gidicem uçmadan 2 gün önce bir güzel bakım yaptırıcam kendime, oh misler gibi, maniküründen, pediküründen, ağdasından, peelinginden tut masajına kadar. Bu hazırlık olduğu kadar ön dinlenme de sayılır.

Her zaman başkaları için koşturuyoruz, biraz da kendimize zaman ayıralım ama değil mi?


5 yorum:

FerahFeza dedi ki...

Cooook haklisin canim,git keyfine bak,kralice gibi hisset ^_^
(Ne zaman gidip doneceksin,mektubun gelip de ben ona gore hazirlarim:) Haber edersin dimi?)
Hadi bakalim,simdiden iyi tatiller ^_^

Zeynep A. dedi ki...

keyfime bakmaya çalisicam canim.
(mail attim sana)
simdiden tesekkürler ;)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Kesinlikle once kendimiz olmali zaman ayircak kisi :)) Tatilin doya doya tadini cikartmak lazim :))

Bu arada Gabriel Garcia Marquez'in Ask ve Obur Cinler'ini cok begendim ben sana kesinlikle tavsiye ederim. Alisilmisin disinda bir roman :)

AskinAy dedi ki...

en güzeli ve'de en dogrusunu yaparsin canim,en basta biz kendimiz degerliyiz sonucta,tadini cikar keyfine bak,hayirli tatiller,bol bol gönlünden gecenleri yapmaya devam et,öpüldün....

Zeynep A. dedi ki...

Moonishim, tesekkür ederim canim!
kitap tavsiyen için tesekkür ederim, yaziyorum alinacaklar arasina!! =)

AskinAy'cim, sevdiklerimize daha fazla enerji verebilmek için enerji depolamamiz sart. sagol canim, sen de öpüldünn! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...