14 Ocak 2011

keyifli olsun yeterki...

Yapmayı hedeflediğim pek çok şey vardı sınav sonrası.

Peki ne yaptım şimdiye kadar?

Nothing!

çok kötü çok...

Oysa ben, bol bol resim yapacaktım, kitap okuyacaktım, çektiğim fotoğrafları düzenleyip, yeni fotoğraflar çekecektim, ah evet, spora başlayacaktım.... tım tım da tım tım. Bloguma bile yeteri kadar ilgi gösteremiyorum, ühüüü =(

Başladığım kitapları bir türlü bitiremedim. Hem de aylardır bitiremedim. Bu aslında açık ve net olarak, hemen başka bir kitaba başlamam gerektiğine dair bir işaret, evet. Bir kitapta ilerleyemiyorsam, bu o kitabın bitmesine daha çoook zaman var demektir. Kitaplığı gözden geçireyim ben en iyisi. Yeni bir kitapa başlayayım, keyifli olsun okuması, sürüklesin hemen bitsin...


Ve spora başlamam lazım....
üstümden şu miskinliği atmam lazım...
bir şeyler yapmak lazım,
keyif versin yeterki...



2 yorum:

Barbygirl_here dedi ki...

Hepimizde var bu durum canim, her kis mevsiminde ayni seyleri mi tekrar ediyoruz ne :)))

Ben basladim resimlere,darisi basina...Optummm

Zeynep'in Evi dedi ki...

spora başlamanı canı gönülden destekliyorum:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...