24 Aralık 2010

Alice Harikalar Diyarında


Öncelikle Johhny Depp oynadığı için, sonra 3 boyutlu diye ve ayrıca çocukluk anılarıma dönmüş olurum biraz diye izlemeyi çok istemiştim bu filmi. En çok da 3 boyutlu olduğu için özellikle sinemada izlemeyi çok istemiştim ama olmadı. Filmi kaçırdım malesef. Sonra izlememe gerek kalmadı diye düşündüm, nasıl olsa 3 boyutlu izleyemeyecektim artık. Ama yine de içimde bir merak vardı. Konusu hikayesi nasıl, benim Walt Disney'in çizgi filminden tanıdığım hikayeye benziyor mu, nasıl yaptılar acaba diye. DVD'yi kiraladık izledik dün akşam - hayal kırıklığı. Tipik Tim Burton filmi, renk renk, zengin görsel efekti olan, Johnny Depp'in her zamanki ruh haliyle görüldüğü bir filmdi. Hikaye yoktu zaten. Tamam Alice Harikalar Diyarının özelliği zaten çocuklar için öğretici olmaması, ama hayal dünyasının ne kadar geniş olabileceğini anlatan bir film. Ama zerre kadar aksiyon yoktu filmde. En fazla Avatar gibi 3 boyutlu olduğu için izlenebilecek bir filmdi. Bu yüzden sevmedim.

Benim için tek ve en güzel olan yine de aşağıdaki, belki de ilk çizgi filmim olması nedeniyle, Walt Disney'in Alice'iydi.

Tekrar onu izleyesim ve hatta izletesim geldi, hem de nasıl!!! izlemediyseniz siz de izleyin. Bence çok çok daha keyifli!! =)



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...