7 Ekim 2010

durgun gibi



Pek bir durgun
pek bir sakin
pek bir sessiz gibi başladı Ekim ama bol atraksyonlu geçecek bence, seziyorum bunu.

ev arıyoruz demiştim, bulduk =) kendime aramıyordum elbet, kardeşe, gelsin dizimizin dibine otursun diye =D

bissürü bissürü doğumgünü var Ekim'de!!!
Cumartesi sürpriz partiye davet edildim/k, ay bayılırım ben sürpriz doğumgünü partilerine! Kendime yapılanları sevmiyorum, çok safımdır, hiç çakmam, sonra tüm sevdiklerimi karşımda görünce, duygulanırım ve ben duygulanmaktan hiç hoşlanmam...

Bu sene ısrarla doğumgünü kutlaması, hediye, cart curt istemiyorum dedim. Deli miyim, yaşlanmamı, ömrümün biraz daha kısalmasını ne diye kutlayacağım, diyorum hep.

Neyse bu ayın tek atraksyonu doğumgünleri değil elbet.

Bu hafta Türkiye'den misafirimiz, canımız gelecek. Hayatımızın monotonluğunua ayrı bir renk katacak gelmesiyle, mutluyuz tabi!
*
Ev taşınacak, kardeşcanlara yardım edilecek. Ay ben çok heyecanlayım, evi daha görmedim, merak ediyorum.
*
İngilizce sınavı yaklaşıyor ona yoğunlaşmak lazım. Şu aklı bir karış havalardan indirmek lazım. Bir hafta tatili ders çalışmak uğruna feda etmek lazım. Oysa bu can uzaklarda tatiller çekiyor, misal New York çekiyor, Hongkong çekiyor, Phuket çekiyor, hatta bazen Madagaskar bile çekebiliyor çok ilginç. Neyse, oturalım accık.

En iyisimi ben keklere, kurabiyelere, sıcak içeceklere odaklanayım, önümüz kış, ev çikolatalı kekler, tarçınlı kurabiyeler kokabilir yani. Evet evet... kek. Güzel fikir. Araya pasta da sıkıştırırız, doğumgünleri var ya =)



Böylelikle bu fotoğrafla bay bay Tatil 2010, güzel günler geçirdik seninle, anılarımdasın, diyebilirim artık.
Valla gülmek geldi şimdi içimden.
Gülüyorum ama içimden =)))

2 yorum:

ayci dedi ki...

benim canım ceker beyrut...
ah ah...bahar gelsin beyruta gidilsin :)

^zeynep^ dedi ki...

ayci,
evet bahar gelsin gezelim tozalim!!! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...