12 Şubat 2010

dün çok sıkılmış olmalıyım ki...


...yalnız mutfak alışverişi yapmayı sevmediğim halde, yalnız gitmek istedi canım

...akşam yemeğinden sonra bi baktım evin tozunu almaya başlamışım (ki saat 8 buçuğu geçmişti)

...hızımı alamayınca saat 10'da hâlâ daha kireçlenen muslukları temizliyordum

...daha kek yapacaktım ki, ayda bir kez bile kek yapmayan ben geçen Pazar'dan beri 2 kek, 2 tepsi kurabiye yapmışım, vazgeçtim

...evin her köşesini renk renk çiçeklerle donattım, yerim olsa daha da donatırdım

...gece saat 11 olmuş otururken, evin köşelerini öyle incelemiş olmalıyım ki "hayırdır, kafanda ne gibi planlar kuruyorsun" diyen kocaya yakalandım.

...sanırım bu aralar kelebeklere taktım

dışarıda hâlâ kar yağıyor, ben ısrarla baharı çağırıyorum...

7 yorum:

ceydabural dedi ki...

ne güzel erkenden bahar gelmiş :) sana
bende dün demiştim eşime bahar gelse ya artık diye

Burcu Çalışkan dedi ki...

çok ısrarcı olsak erken gelir mi? bende çok sıkıldım artık kat kat giyinmekten, yağmurdan, soğuktan

^zeynep^ dedi ki...

@fotograf penceresinden, dimi ya, bahar gelse çiçekler açso, bol bol fotograflarini çeksek... ne güzel olur:)

@Burcu'cum ben de her tarafin sürekli kirli gri / beyaz ve soguk olmasindan sIkILdIm... en azindan evimize getirmekte israrci olabiliriz=)

ayci dedi ki...

bu sey...
depresyona karsi direnis olsa gerek...evet :)

Stil Direktoru dedi ki...

Ah benden de yaz gelsin işler bitsin inan nasıl bunaldım bu taşınma olayından bir bilsen :(

^zeynep^ dedi ki...

@Ayçim, evet evet, bence de öyle! direniyorum!=)

@Eda'cim sana da kolayliklar diliyorum!

GeCe dedi ki...

ah o nerji bana da gelseeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...