27 Ağustos 2009

Kaçak bir yolcunun kısa hikayesi

"Geçenlerde siyah bir araba gördüm, camı da pek kirliymiş,
dedim oh tam bana göre, oraya bi yapıştımmıydı umursamazlar beni.
Eyvah o da ne? Sanırım farkettiler...
O iğrenç boyalı tırnak bana doğru mu geliyor yoksa, ölü gibi mi davransam naapsam?
Aman tanrım öleceğim galiba!!!
Neyse, dayan Çekircan dayan.
Bu diyarlardan gitmek istiyorsan dayanmalısın!!"

Hızımız ara ara 120 ye çıkmasına rağmen gitmedi.

Epey bir kilometreyi geride bıraktıktan sonra arabayı otopark'a bıraktık
ve
o günden sonra Çekircan'ı kimse görmedi...
=)
Bu anlamsız yazı için herkesten özür diliyorum:)

5 yorum:

GeCe dedi ki...

çekircan ismi çok komik ya bayıldım

tug dedi ki...

neden anlamsiz olsun!
benim hosuma gitti :)

L@L dedi ki...

ben çok sevdim bu yazıyı :)

e-vren :) dedi ki...

Dün akşam da bizim Hüss çığlık çığlığa odadan dışarı fırladı. Meğer balkondan devasa bir çekirge girmiş odaya. Çekirge de ne çekirge ama, çocuk korkmakta haklı. Dışarı atalım diye uğraşırken üstümüze uçup panik olunca biz de korkudan panik olduk :) Sizin araba camına yapıştığı gibi bizim perdeye bir yapıştı ki sökmek ne mümkün :) Perdeyi pencereden dışarı çıkartıp pencereyi kapadık en son :) Sonra onu da bir daha gören olmadı :P Bu anlamsız yorum için ben de özür diliyorum :)

^zeynep^ dedi ki...

@GeCe'cim
aklima geldikçe benim bile gülesim geliyor:)

@Tugbam
hosuna gittiyse problem yok;)

@Lal'cim
Begenmene sevindim güzelim!

@E-vren
Demekki yapiskan hayvanlar bunlar. Estagfurullah neden anlamsiz olsun:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...