12 Haziran 2009

tuhaf bir sevgi ifadesi

- ıspanaklı çarşaf böreği yaptım, hadi gelin yiyin biraz

- yok sağol ben yemicem (canım istemiyor, zaten rejimdeyim börek çöreklerle işim olmaz, vakitte geçti)

diyerek evlat kişisi asrın hatasını yapmış bulunmaktadır. Dilini eşek arıları soksundur. Anne ise isyan bayraklarını dalgalandırmıştır.

Hayır demeyeceksin! Senin ne haddine hayır demek? Annenin pişirdiğini homini gırtlak yiyeceksin, reddetmek ayıp, emek vermiş senin için yapmış dimi. Terbiyesiz evlat seni! Hayırsız evlat seni! Senin gibi evlat...

Kazık kadar olsanızda anneler düşünür, aç gezmenizi istemez, yürekleri dayanmaz. Onları sevdiğinizi belli etmek istiyorsanız her pişirdiğini yiyeceksiniz, o kadar! Onlar da sizi sevdikleri için pişiriyorlar zaten.

Her polemiğin ardından gelen klasik cümle:

Anne olunca anlarsın!

Offf!

9 yorum:

nergisce dedi ki...

:)) yani ispanakli börek denilince akan sular durur bende bide ev yapimi yufka oldumu off off:D kokusu buraa geldi

^zeynep^ dedi ki...

@Nergisce
Benim yerime afiyetle yiyebilirsin canim!!!:)

Adsız dedi ki...

anneye hayır yemicem denir mi Zeynebim yaaa naptin sen.
ayrıca
evet anne olunca anlarsin :) (3 aylık kendini bilmez acemi annenin sacmalamasını mazur gör :) )

^zeynep^ dedi ki...

@Kiraz'cim
Anne annedir, 3 aylik ta olsa, 30 senelik te olsa:) öpüyorum seni!

Colorful dedi ki...

:) :)

ah bu anneler, yok ben anne olursam kesinlikle böyle olmayacağım :) :)
benimkide o kadar sabır gösterim verdiğim 4 kilonun ardından karşıma geçip, ı-ıhhh yanakların çöktü senin idealin bu kilo+7 demezmi :) :) anne naaaaptıııın ya dedim :) :)

çileklisüt dedi ki...

haha :D annende baya anaçmış benimki sabah yapar yemeği gerisini siz düşünün bakın başınızın çaresine der :D

Barbygirl_here dedi ki...

Anneler hep boyle :) Azicik alsaydin sende ucundan :PPP Gonlu olurdu :)
Sevgiler canim...

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Hem anne yapımı hem de ıspanaklı çarşaf böreği...
Ve sen buna hayır dedin....
ANNE OLUNCA ANLARSIN :ppp

^zeynep^ dedi ki...

@Elly'cim
Seninle ayni düsüncedeyim canim:)

@çileklisüt
Evet canim baya bir anaçtir kendisi. Halbuki ben basimin çaresine bakmak isterim.

@FerahFeza'cim
Ucundan azicik aldim merak etme, anneyi kiracagima kafami kirarim daha iyi.

@Volkan-Kaldera
Evet hayir dedim ama aldim agzimin payini:) Hele o gün bir gelsin, hatirlarim bu yazimi;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...