22 Aralık 2008

Nostaljik bir hafta sonu





Bu hafta sonu Türkan sultan ve Cüneyt Arkın'a doydum. Baktım yapacak hiç birşey yok oturdum 3 film birden izledim (malesef internet üzerinden). Önce Arım, Balım, Peteğim daha sonra Hayatım sana feda ve son olarak ta Aşk mabudesi.
Bence Türkan Şoray bayanlarda, Cüneyt Arkın ise erkeklerde Türk sinemasının gelmiş geçmiş en güzel, yakışıklı, karizma oyuncularıymışlar. Hollywood starları halt etmiş yanlarında. Türkan Şoray'daki gibi gözler, bakışlar, zerafet kimsede yok. Cüneyt Arkın desen ayrı hoş. Bir kere James Bond'da rol alsaydı yerini kimseler dolduramazdı bir daha.

Eski Türk filmleri. Tadı bir başka. Birbirine benzeyen hikayeler olsa da bunların büyüsü bir başka oluyor yahu. Kırk kere izlesen yine izlenir.
Bu filmlerin aslında kasetleri mevcut annemlerde ama bu devirde video ne gezer. İlk fırsatta sevdiğim, izlemekten bıkamadığım Yeşilçam filmlerinden bir arşiv oluşturacağım, mümkün olduğu kadar orjinal dvd'ler bulmaya çalışacağım. Biraz zor olacak gibime geliyor, göreceğiz artık.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

aa zeynep biz de dün tv'de fatma girik'in bir filmini yakalamistik, apo bayiliyor eski türk filmlerine!
ben de ayni seyi düsünüyorum, türkan soray bir numara, yalniz fatma girik'te gencliginde pamuk prenses gibiymis ayni! simsiyah saclar, bembeyaz pamuk gibi bir ten ve masmavi gözler, cok düzgün bir fizik, kibar, asil tavirlar...
arsiv cok iyi fikir!

^zeynep^ dedi ki...

Rahsan'cim Fatma Girik harika bir oyuncu! Kadin her rolde bana misin dememis oynamis vallahi, helal olsun. Tabi canim onun boncuk gözlere, beyaz tenine diyecek söz yok. Yarabbim özene bezene yaratmis!:-)

Adsız dedi ki...

Bende severim eski filmleri ama şu günlerde yeni ve farklı filmleri izlemeyi tercih ediyorum.

Türkan şoray, filiz akın ve gülşen bubikoğlu favorilerim :)

L@L dedi ki...

Zeynepcim bende haftasonu biraz nostalji yapayım özendim şimdi :) Benim favorilerim Hülya Koçyiğit ve Gülşen Bubikoğlu :)

Öpüyorum çok! ;)

^zeynep^ dedi ki...

Cilekcim ve Lal'cigim Gülsen Bubikoglu diyorsaniz Vahsi Gelin'i izlemelisiniz:-)) Cüneyt Arkin'la cekismeleri harika:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...