3 Ekim 2008

Karma/Karisik

"Yeni" ibaresi kaldirilan Türk Lirasi banknotlari görücüye çikmis. Bir tarafinda Atatürk, arka yüzünde Türk Kültürüne katkida bulunmus sahsiyetlerin portreleri yer aliyormus. Yeni banknotlari görünce biraz yadirgadim, bi degisik geldi, ama buna da en kisa zamanda alisicaz, insanoglu nelere alismiyor ki.

Shia LaBeouf'un yeni filmi "Kartal Göz" - "Eagle Eye" vizyona giriyormus. Film dikkatimi çekti, izlenecekler arasina alayim. Ayrica: Bu çocuk gelecegin iyi aktörlerinden biri olacak gibi bir his var içimde. Hadi bakalim hayirlisi. Zaman gösterecek artik kimin ne olacagini.

Arastirmacilar yine birseyler arastirmislar ve diyorlarki: "Sol kulagi iyi isiten daha zeki". Abi benimde sol gözüm iyi görüyor, bunu da bir arastiriverin, neyin alametiymis, diyesim geldi.

Su yeni moda Facebook var ya hani (gerçi neredeyse eskidi artik yeni birseyler bulmak lazim) merkezini Irlanda'nin Baskenti Dublin'e kuruyormus. Kursunlar bakalim. Ben nasil olsa üye degilim, niye ilgilendiriyorsa beni.

Bayramda acaba kaç çocuk mutlu oldu, kaç çocuk seker yedi, kaç çocuk yeni ayakkabi giydi diye düsündüm, bu çocuklarin sayilarinin bayramdan nasibini alan çocuklara göre daha çok oldugunu düsündüm, içim bir tuhaf oldu. Yaslaniyorum galiba.

Bu haftasonu neler yapacagimi düsündükçe, Allah'im bu haftasonunu atlasakta, yarin direkt Pazartesi olsa, diye dua edesim geldi...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...