7 Ekim 2008

Hamileyken de stiliniz olsun

Uzun zamandir bu cici kiyafetleri paylasmak istiyordum. Artik o tipik uzun, askili, bol hamile kiyafetleri yok. Illaki göbegi gizlemenin de bir alemi yok, madem yolda bir bebis var birakin herkes görsün dimi:-)
Kiyafetlerin tümü sürekli olarak takip ettigim Shape dergisinden. Ilk defa hamile ve çocuklu bayanlara yer ayirdiklarini gördüm. Iyi etmisler aslinda. Ben bu kiyafetlerin kombinasyonlarina, renklerine bayildim! çogu Esprit'ten. Benim kesinlikle marka takintim yoktur, böyle resimleri daha çok esinlenmek için koyuyorum. Fikir edinmek açisindan.

özellikle not etmeden geçemeyecegim: hamile degilim:-)







3 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel kiyafetlermis! Insanin hamile olasi geliyo :-) dermisim.

L@L dedi ki...

Zeynepcim elbiseler çok cici bayıldımm :D

^zeynep^ dedi ki...

caniskom tugbisim, bu kiyafetleri hamile kalmadan da giyebilirsin. Bunlari güzel, özel ve sevimli yapan o sevimli göbek oluyor zaten:-)

lal'cigim! bende kombinasyonlara hayran kaldim zaten;-) sevgiler!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...