7 Ekim 2008

Bir Hürrem Masali (güncelleme)

Okumadan önceki yorumum (18.09.2008):
Topkapi sarayini o kadar gezmisim görmüsüm, sevmisim, büyülenmisim ama yetmedi. Oranin atmosferini daha farkli yasamak istedim. Gezerken hep cariyeleri, Pasalari her birseyi gözümde canlandirmaya çalistim da, tam olmadi. Bende o zamani anlatan bir kitap aradim. Bunu tavsiye ettiler. Bakalim bu "Cehennem kedisi ve kanarya" diye baslayan hikaye beni nerelere götürecek. Kendimi söööyle bir kaptirasim var, sürüklene sürüklene o zamana gidesim var. Tutmayin beni gidiyorum.

Okuduktan sonraki yorumum (07.10.2008):
Sevgili Colin Falconer'in hayal dünyasi gerçektende çok genismis. Adam zaten kitabin ilk yapragina yazmis "Bu hikayede geçen olaylar ve kisiler hayal ürünüdür" diye ve kendini güvence altina almis:-) Ama kardesim bu kadar entrikayi kaldirmiyor benim yüregim, nedendir bilmem, okudukça Yaprak Dökümü'nün gelini Ferhunde geldi aklima:-) Hani kitabi okumadan önce yazmisim ya "kendimi söööyle bir kaptirasim var" diye, öyle bir kaptirmisim ki, artik rüyalarimda bile kendimi Hürrem Sultan olarak görmeye basladim resmen - kendimden ürktüm vallahi...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...