18 Ekim 2012

Kısacık Ölüdeniz'den

İnsan nedense tanıdığı, bildiği yerlerin fotoğrafını daha az çekiyor. Ben öyleyim mesela. Daha sıradan geldiği için mi? Detaylar daha mı az dikkatimi çekiyor bilemedim.

Ölündeniz'e kaçıncı gidişim bilmiyorum. Bizim köye en yakın tatil yerlerinden bir tanesi olduğundan sık sık uğradığımız bir yer. Fotoğraf makinamız mola istedi (yersen), bense tembellik yaptım, yan geldim yattım, saatlerce yüzdüm, durgun denizin keyfini çıkardım. Tipik, sıkıcı tatil halleri işte =P

Akşam saatleri yaklaşırken benim Schatz yamaç paraşütüyle atlamaya karar verdi. Ben hiç atlamadım, atlamak da istemedim, merak etmedim nedense. Zaten öyle mayhoş bir haldeydim ki, en fazla denize girmek veya dondurma almak için kaldırıyordum popomu =)






Yine de Ölüdeniz'e dair minik notlarım var:
  • Bu meşhur sahilin adı Belcekız plajı
  • Ölüdeniz'e gidildiğinde plaja en yakın kalınacak yer, Belceğiz Mahallesi.
  • Hisarönü Mahallesi daha yukarıda kalıyor, denize araçla gitmek gerek ama gayet canlı, güzel bir yer. 
  • Yeme içme olarak yine Hisarönünde Yaşar bey'in mutfağını tek geçeriz 
  • Babadağ'dan paraşütle atlamasan bile bir kere çıkılmalı, gerçi o yoldan minibüsle ineceğine paraşütle atla daha garanti dediler, çok merak ettim =)
  • Saklıkent'e mutlaka gidilmeli
  • Tekne turlarına Ölüdeniz'den değil de, Fethiye'den önce gelen Göcek'ten çıkılmalı
şimdilik aklımda olanlar bunlar. Bir daha gidersek kesinlikle daha çok fotoğraf çekmeliyim. Bugünlük  bu kadar!!


5 yorum:

Handesign... dedi ki...

ne güzel görünüyo...
Bayramda ben de gidicem, bi türlü şu atlama nerede yapılır fiyatları ne civardadır bulamadım. Ne civarda oluyo?

^zeynep^ dedi ki...

Handesign,
evet çok güzelmiş, bir dahaki sefere ben de atlamayı düşünüyorum :)

Sahilin girişinde, hatta sahile varmadan bir sürü değişik şirket var. Eşim Focus'la atladı. Fiyatı 160 TL - ayrıyeten video/fotolara 120 TL demişler, biz 80'e aldık. iyi bir pazarlıkla daha da uygun bir fiyata alınabilir heralde.

PINKY FASHION dedi ki...

Ölüdeniz'e en son (hatta ilk ve son kez) ilk okuldayken gitmiştim. Aklımda tek kalan şey güzel denizi oldu:) yamaç paraşütü pek bana göre bir şey değil:))

^zeynep^ dedi ki...

PINKY FASHION,
denizi hala çok güzel! :)

Handesign... dedi ki...

çok mersi=) cearetimi yitirmezsem deniycem =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...