17 Ekim 2012

Dalyan - Kaunos - Sülüngür gölü - Sarıgerme Plajı

Kral mezarlarından indikten sonra, Kaunos antik şehre doğru yürüdük, kaç kilometre yürüdük onu hiç bilmiyorum ama bana yorgunluktan bi 10 kilometre yürümüşüz gibi geldi. Belki 2-3 km anca, belki o kadar bile yoktu. Bilemedim bak şimdi.

O kadar fotoğraf var ama yine de az geliyor. Genelde aman yeter abartmiyim, az çekeyim öz çekeyim,  biraz da şu ortamın tadını çıkarayım diye tembellik ettim. Bazı bazı cep telefonuyla da kaçamaklar yaptığım oldu. Şimdi de keşke şunu da çekseydim, bunu da çekseydim diye hayıflanıyorum.

Kaunos'a giderken mesela, köylüler evlerinin önünde bal, nar suyu, içecek ve ufak tefek hediyelik eşyalar satıyordu. Hatta tam o yol üzerinde şeker bir amca vardı, yerli turist olduğumuzu anlayınca nasıl sevindi anlatamam. 3-5 dakka muhabbet ettik. Dertliymiş amcam, şuralara bir köprü yapsalar ne olur sanki diyordu. Türkiyede yerli turistlere, vatandaşa değer, saygı yok düşüncesi hakimdi bizde bugüne kadar ama bu tatil her yönüyle çok şaşırttı bizi, türk olduğumuzu gören çok mutlu oldu. Demekki adamlar muhabbet etmeye hasret kalmış ve demekki biz hep yanlış yerlere gitmişiz.


Kaunos'tan Dalyan köyüne bakış





Sülüngür gölü



Sarıgerme plajına, arabamızı köyün girişindeki otoparka bırakıp "çekçek" dedikleri traktörle gittik. Arabayla plaj girişine kadar gidiliyor ama park etmek yasak. 1.25 kilometreymiş aradaki mesafe, plaj dönüşü arabaya koşarak gidenler biliyor bu net rakamı :))

7 kilometre uzunluğunda bir kumsal, yine çabuk derinleşmiyor, aldığı rüzgar nedeniyle bolca sörf yapanlar vardı. Plajın arka tarafında ise tavukların, ördeklerin bulunduğu bir park var. Doğayla iç içe güzel bir tesis kurulmuş, ve ne diyim, Allah gözlemeci ablaları başımızdan eksik etmesin =)






2 yorum:

Syhn dedi ki...

kız neyno defalarca geldim ben buraya ama izleyicin değil miymişim?
az önce oldum ama sen de hiç uyar mıyorsun ;)
benimde traktörde fotografım var ama çalışmayan ve sahibini bile bilmediğmiz bir traktördü bindiğimiz :D
çok güzel yerlermiş doğrusu.
yerli turistle ilgiye tam puan benden de ;)

^zeynep^ dedi ki...

kiz seyhan! Aaaa değilmiymişsin? nassssıl olur ?? neyse geç olsun da güç olmasın boşver, senin canın sağolsun ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...