9 Mayıs 2011

Kayıp gül



İtiraf etmeliyim ki, ben henüz Küçük Prens'i okumadım ve yine itiraf etmeliyim ki, şimdi gidip bir de Küçük Prens edinmem lazım. Merak ettim.


Kayıp gül okuması kolay 205 sayfadan oluşan, hafif mistik ve azıcıkta psikolojik bir kitap. Anlatılmak istenen konu farklı bir dille anlatılmış. Güllerin dilinden mi desem ne desem? Başlarda bana çok sıkıcı gelmişti, sonunu tahmin ettiğimi düşünerekten, bakalım tahminim doğru çıkacak mı diye okumaya devam ettim. Tabiki tahminim doğru çıkmadı, ama beni öyle günlerce etkisi altına da almadı. Altı çizilecek bir kaç cümle var o kadar.


Ben ooo mükemmel bir kitap, Bayıla bayıla okudum diyemeyeceğim malesef. Eğer vaktiniz çoksa okuyun, yoksa boşverin. "Türklerin küçük prensi" yorumuna birşey diyemeyeceğim, ilk fırsatta onu da okumam lazım. Belki o zaman bu konuya tekrar dönerim.


Yerden yere vurdum gibi oldu kitabı ama öyle değil, balkonuma daha çok gül ekleme arzusunu körükledi bende o kadar. Bir fincan türk kahvesi eşliğinde Efes'te olma hayalleri kurdurdu bana... bu kadar yani fazlası değil malesef.




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...