10 Mayıs 2011

geçen seneden kalan bitmiş duvar projem

Nihayet paylaşabiliyorum.



En zoru çerçevelere seçtiğimiz fotoğraflar oldu. Gittiğimiz gördüğümüz gezdiğimiz yerlerden bir derleme yaptık, pek güzel oldu, baktıkça anımsadığımız tatillerimiz yemek yerken bize eşlik ediyor. Ortadaki iki fotoğrafta pek zorlandık. Onları da seçip yerleştirdikten sonra bitti panoramik kolaj duvarımız. Yerdeki halı da bu renk. Evim beyaz, lila, antrazit şu anda.

Tüm bunların yanına perde perde diye sayıkladım uzun süre, gayet basit ve sade ip perdelerim eşlik ediyor. Henüz sıkılmadım, istediğim gibi ferah. Bu gayet iyi.














9 yorum:

serrose dedi ki...

cok guzel olmusss
:)

Barbygirl_here dedi ki...

Super olmuss! Cok begendim!!!

L@L dedi ki...

Canım süper olmuş, fotoğraflara takıntılı bi insan olarak bu fikre bayıldımm! Bende oturma odasının tek duvarını çerçevelerle doldurmak istiyorum.

^zeynep^ dedi ki...

Tesekkür ederim kizlar =))

ferulago dedi ki...

Gerçekten bayıldım, ellerine sağlık

^zeynep^ dedi ki...

Ferulago'cum, tesekkür ederiz :)

SoulBodyPause dedi ki...

selamlar, süper olmuş ellerinize sağlık, ben de bir duvarı fotoğraf duvarı yapmak sitiyorum ama biraz cesaret, sonra :)

^zeynep^ dedi ki...

Hey bloom,
biraz cesaretle mutlaka güzel seyler çikacaktir ortaya. Tesekkür ederim.

Unknown dedi ki...

züpper zeynebim :) sonunda paylaştın yani bikaç sene daha bekleyeceksin sanmıştım :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...