13 Aralık 2010

ve bitti...

ingilizce sınavım vardı benim. Cuma günü sözlü, Cumartesi günü yazılı. Artık o sınav gününü beklemekten içime sıkıntılar girmeye başlamıştı, bunalmıştım iyice, zor bir sınav olduğunu da bildiğim için sıkıntım kat kat artmıştı. Yanılmamışım, her ne kadar hazır olduğumu düşünsem de, sınav çok zordu. En başarılı olduğum bölüm en zorlandığım bölüm olunca (okuduğunu anlama kısmı) daha da bozuldu moralim. Neyse, bakalım artık. Sonuçlar yaklaşık bir buçuk ay sonra belli olacak, ne çıkarsa bahtıma, dünya dönüyor, ben ne dersem diyim, her şey güzel, hayat güzel... ve artık gelsin hobby'ler...

Kendime dün bir takım resim malzemesi aldım. Fotoğraflara da yöneleceğim... evde minik dekorasyon değişiklikleri uygulayacağım vs.

Herkese mutlu haftalar olsun! =))

3 yorum:

ayci dedi ki...

ohhhh beee öyle eya böyle bitmis ya...ona sevindim :)

^zeynep^ dedi ki...

Aycim,
sagol! valla sorma ben de çok sevinçliyim =)

Barbygirl_here dedi ki...

Oh bitmis gitmis :)
Umarim guzel haber gelir, daha mutlu olursun...

Yeni hobilerini bekliyorum canim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...