22 Aralık 2010

izledim - saw 3d (saw 7)


Testere serisinin son olması ümidiyle cesaretimi topladım gittim yine. Dedim bu sefer ne kadar kanlı sahne varsa hepsini izlemeye çalışacağım, yeneceğim 'kan görememe' korkumu. Sanırım % 95 ini izledim. Çok iyi bir performans benim için. Hem de 3 boyutluyken izledim diyemeyeceğim çünkü 3 boyutlu olması suratınıza bağırsak fırlamasından ibaret. Bu kadar. 3 boyutlu olunca herşey daha net, daha sahte duruyordu, ya da bana öyle geldi, 3 boyutlu olmayanı da bir görmek lazım, belki de Testerenin bu bölümü kötü yapılmıştır, bilemiyorum.

Hikayeye gelecek olursak, Saw serisine yakışır bir hikaye göremedim ben. Artık izleye izleye de bazı olaylara şaşırmadım, hatta önden tahmin edebildiğim sahneler bile oldu. Görünüş o ki, sanki 8inci bölümü de gelecekmiş gibi, çünkü bu 3 boyutlu bölümü hiç de final gibi durmuyordu.

Her neyse, bence daha da sulandırmadan bitsin artık bu Saw hikayesi. Yenisi çıktıkça kalite düşüyor sanki.

Yine film zamanı başladı, izledikçe beğendiklerimi paylaşacağım, gerçi arada bunun gibi beğenmediklerimi de paylaşabiliyorum ya neyse, fikir olur belki =)


2 yorum:

ferulago dedi ki...

Hiç seyretmediğim, asla da seyretmeyeceğim bir film bu. Korku filmi seyredemem zaten ama dediğin gibi seri uzadıkça kalite bozuluyor. Final Destination mesela, ilki ilginçti ama sonrasında suyunu çıkarmışlar (gerisini seyretmedim ama konu aynıyken daha kaç tane film çekebilirsin di mi ama. Çekmişler ama ) :)

Barbygirl_here dedi ki...

Ben butun Testere serisini begendim, senaryosu zaten cok dahiyane.Bir de hangi aklin urunu bu kadar birbirinden beter olum sekilleri uretir ki? Hasta bir beyin olsa gerek:) Ama begendik o da baska konu :))))
Finaldi artik canim,bir yere baglamalari gerekiyordu da madem oyle birileri daha vardi, adamin karisina birsey yapmadan ciksalardi ya polisin karsisina dimi:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...