2 Aralık 2010

ben, bu günler ve koalalar

Şu gergin günlerim geçer geçmez öyle faaliyetler, öyle müthiş aktiviteler yapacağım ki, ben bile kendi kendime yetişemeyeceğim. En çok neyi seviyorsam onu yapacağım, sonunda sınav olmayan şeyler. Altı üstü ufacık bir sınav... beni öyle geriyorki, yani sonucu artık ne olursa olsun, bir an önce şu aptal gün gelsin geçsin ve ben rahatlayayım artık diye bakıyorum, öfff yaw. Hiç bir işe elimi süresim gelmiyor, kafa tasımın içinde sürekli bunu yapacağına git sınavına hazırlan diye sesler yankılanıyor vs. vs.

Sıkıcı günler yaşıyorum.

Dışarısı bembeyaz, soğuk bir örtüyle kaplı ve ben bir koala olmak istiyorum, ya da bir koala istiyorum... bu buz gibi günlerde yumoş yumoş sarmaş sarmaş olmak istiyorum... evet bu aralar bu şapşal bakışlı, tatlı mı tatlı yumoşların hayranıyım!!! Benim ruhumdan onlar anlıyor. Şunlara bakın =D




önemli not: tüm görseller flickr'dan alınmıştır.

4 yorum:

ayci dedi ki...

koala olmayı iste bence...günün 17-20 saatini uyumakla geciriyorlar.
gerci dünyanın en aptal hayvanları ilan edildiler - ama ben orasını pek takmıyorum - uyku kısmı sanki daha cok ilgilendiriyor beni :)

ayrıca sınav günü gel - sıkıntı git :)

^zeynep^ dedi ki...

Ayçim, tesekkür ederim!
Aptal kismina ben de girmiyorum, uyku kismi güzel ;) bi de sarmas dolas olmalalari! :)

Thanks canim!!

Barbygirl_here dedi ki...

Ne sinaviydi seninki?Ben unuttum heralde yazdiysan da...
Ben atlattim ya darisi senin basina canmim, insallah basariyla atlatirsin...

Koala yorumlarina bende katiliyorum:)

^zeynep^ dedi ki...

FerahFeza'cim
ingilizce sinavi yahu... senden ders mi alsaydim acep;) sen artik iyice konusuyorsundur sakir sakir!
çok sagol!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...