30 Mayıs 2012

ortaya karışık değil resmen karman çorman, kafam gibi

öncelikle koyduğum yiyecek fotoğrafları için affınıza sığınıyorum! Hiç tarzım değildir yediğimi içtiğimi paylaşmak ama renkler ve desenler o kadar hoşuma gitmiş olmalı ki fotoğraflarını çekmişim.

İnstagram çılgınlığına da bulaşmadım henüz, bu yüzden cep telefonundan kaydedilen fotoğraflar instagram'la çekilenlere göre biraz sönük kaldı. Olsun.

Son bir ay içinde 2 geceliğine istanbul'a gittik. Hiç birşey anlamadım, anladıklarımın bir kısmını da aşağıda.

Ayrıca ani bir kararla çekilmesi gereken 20-lik dişleri erken tarihe alıp çektiriverdim hazir İstanbula gitmişken.
Aslında buna çekmek denmez, sökmek denir daha çok, çünkü henüz çıkmamışlardı =) neyse kurtuldum.

Anlatılacak, paylaşılacak çoook şey var ama zaman yok demiyim de, gücüm yok nedense paylaşmaya.
Sevgili blogum, seni ihmal ettiğim için beni affet =)

sevdiklerimden biri, sevdiğim birinden hediye ;)

burada tatlı olan cheescake değildir efendim, tamamen sunum şekli, gerçekten!! ;)

Severim, off hem de nasıl severim, pek severim!!!!!!!

Kendini kaplumbiş sanan ekmekcik, yemeye kıyamayacaktım neredeyse öyle şirin ekmek - Zürih havaalanı

Ben ne erik severim ne de çilek ama renkler öyle canlı, öyle uyumluydu ki.
Onun yerine kiraza bayılırım lakin tadı yok henüz.
     


  İstanbul'a 5 - 7 Mayıs arası gittik, hava yönünden pek şanslıydık, mükemmeldi.

Zürih Havalimanından Lindt & Sprüngli Schoggileri (şoggi) =D

Metro yolculuklarında sevdiğim görüntülerden biri

Kısa kısa şimdilik bu kadar! ;)

Orkidecan'ım büyüdü serpildi, ellerinizden öper ;)


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...