23 Eylül 2010

Fight Club - Film




Dün akşam tüm yorgunluğuma rağmen canım bir film izlemek istedi. Bu dvd'yi bir kaç ay önce almıştık, sırf kült olmuş bir film, dursun bi kenarda, elbet bir gün izleriz diye. Anca fırsat bulduk.

Film 1999 yapımı, yönetmenliği ise David Fincher'e ait. Başrolleri görüldüğü üzere (belki de en karizmatik haliyle) Brad Pitt ve Edward Norton paylaşıyor. Chuck Palahniuk adlı yazarın 1996 da çıkardığı, aynı ismi taşıyan, Novel ödüllü romanından uyarlanmış.

Benim gibi 11 senedir izlememiş olanlarınız varsa, izleyin derim. Film zaten 11 senelikmiş gibi durmuyor. Brad Pitt'den hoşlanmayanlarınız varsa bile izleyin, konusu çok sıradışı, enteresan çünkü. Ben yorgunluktan yarı baygın izledim ona rağmen beğendim, en kısa zamanda bir de ayık kafayla izlemeyi düşünüyorum çünkü filmde çakmadığım olaylar var =)
Film sıkıcı başlıyor sonlara doğru ayılıyorsunuz! =D (benim gibi)
Fight Club deyince, dövüş mövüş hoşlanmam ben öyle şeylerden zannediyorsunuz ama yanılıyorsunuz!

Ayrıca:

David Fincher'in yönetmenliğini üstlendiği filmler izlenilebilir cinsten kanımca.

Bkz:

The Game

The curious case of Benjamin Button

benim beğendiklerim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...