26 Eylül 2010

BizLer PaMukKaLe'yE giderseK

Oradan oraya koşar, coşar, hoplar, zıplar hatta bazen düşedebiliriz =)))

Başımıza güneş bile geçebilir...



Pamukkale'nin antik şehrini didik didik inceleyebiliriz...


Sonra mezarların yakınına gidip...


Hatta dışından içine, ya da içinden dışına bakabiliriz...



sonra ancak bizim gibi deliler mezarlıkların içinden bu kadar mutlu bir poz verebilir diye düşünebiliriz...





Arkeolojiye gönlünü vermiş, meraklı araştırmacılar misali şaşırabiliriz...
Bazılarımız, kendini tutamayıp, bu tarihi yapıların sağlamlığını test etmek istercesine tepesine çıkabilir...

Bu kareyi alırken ben, önümde duran taşı göremeyip, tepe taklak olabilirim =P



Pamuk travertenlerin bundan 20 sene önceki halini düşünüp, üzülebilirim
ama
birazcık geç de olsa, koruma altında alınmış olmasından mutluluk da duyabilirim...





ve ben Pamuk travertenlerle,
bu tarihi mekana,
doymayabilirim!!

=)

Not:
Save the Ocean
Save the World



6 yorum:

Barbygirl_here dedi ki...

harika kareler,ulkemizden bir yerleri gormek iyi geliyor :)
Eglenceli gecmis hem.

:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

pamukkaleyi 20 sene öncesiyle hatrlıyorum ben:) çünkü o yaşlarda götürülmüşüm, fotoğraflar çok güzel sıcağı özletiyor:)

nergisce dedi ki...

ne güzel fotograflar öyle, kendimi orada hissettim cok güzeller:)

^zeynep^ dedi ki...

FerahFeza'cim
Tesekkür ederim. Ya sorma, ayni kaderi paylasiyoruz. Güzel anilarla idare ediyoruz iste.

Zeynep'cim
Ben en son gideli 20 sene önce degildi, ara ara hep gittik ama uzun zamandir gitmiyordum. çok degismis.

Nergis'im
Sagol, orada hissettirdiysem ne mutlu bana:)

Defnenin Annesi dedi ki...

Ben en son 23-24 yil önce gitmistim. Bu fotograflardan sonra "eeee artik tekrar gitme zamani gelmis" dedim...

Tug dedi ki...

Gercekten cok güzel bir gündü. Tatilimin en güzel gecen günlerinden biriydi de diyebilirim.

Ufak bir kaza haricinde ;) ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...