15 Temmuz 2010

tatil öncesi hazırlık ve düşünceler

Tatil moduna iyice girmek için ya da tadını önceden çıkarmak için kendi çapımda bir sürü liste hazırlarım. O listeler her seferinde aynıdır aslında. Ama ben inatla her seferinde bir yenisini hazırlarım. Bazen o kadar detaylı oluyor ki, iş iç çamaşırlarına kadar varabiliyor =) Hani ıssız bir adaya gidiyor olsak, neyse dicem. Ama dediğim gibi, maksat tatil havasına bürünmek. Millet dönecek, biz gideceğiz (keh keh keh).

  • pasaport / kimlik / ehliyetler
  • uçak biletleri
  • otel voucherları
  • lens ve kutusu, gözlük, solüsyon, damla, antibiyotik krem vs. (bunlardan birini her seferinde kesinkes unutuyoruz).
  • fotoğraf makineleri, şarjları, hafıza kartları vs.
  • kitap listesi
  • müzik listesi (uçakta müziksiz duramam, hele yanımda bir de çirkef bir kadın oturuyorsa)
  • hediye listesi (her sene aileye yeni katılan bireyleri not etmek durumunda kalıyorum artık, aman eksik olmasın fazla olsun diye)
  • tatil öncesi alışveriş için eksik listesi. Tatilimi alışverişte eksik şeyleri aramakla ziyan etmeyi sevmiyorum. Aradığımı da bulamıyorum zaten.
  • temizlik listesi (tatil öncesi temizlik yani, maksat liste hazırlamak, yoksa temizlik aynı temizlik)
  • yolculuk duası

Gitmeleri sevdiğim kadar evime dönmeleri de seviyorum. Zamanında Fransa'da 2 haftalığına kaldığım ev o kadar pisti ki, kendi evime ayak bastığımda yerleri öpmüşlüğüm var yani o derece özlüyorum evimi. Neredeyse abartıp banyodaki fayansları yalayacaktım da kafa tasımın içinden gelen bir ses, çüş dedi, durdum. O ses anneme ait olmuşta olabilir, hatırlamıyorum.

Ne garip, bazen bıktığın yerden, her gün her şeyin hep aynı olmasından sıkılmana rağmen, özlüyorsun o aynılığı. Düzenini özlüyorsun.

Hele bi gidelim de...

3 yorum:

ayci dedi ki...

iste ben o hediye listesini basindan beri hic yapmadigimdan, kimse hediye beklentisine girmiyor :D

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Ben de listesiz duramayanlardanım:) Mutlaka her seferinde yeni bir liste hazırlarım:) Tatil havasına girmisşin bu arada:))

^zeynep^ dedi ki...

@Ayçi,
aslinda bebelerin ne gibi bi beklentisi olur ki, yalniz bebelere aliyorum artik:) yoksa bas edilemicek zaten, sülale genis:)

@Kirpikteki Gözyasi,
Demekki bu konuda da yalniz degilmisim:) Girmismiyim sahiden? evet evet girdim galiba:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...