16 Temmuz 2010

annem tatildeyken

Komşum sayılabilecek yakınlıkta oturan annemin çiçekleri bana emanet. Bir huy edindi son zamanlarda, her gittiği yerden saksı çiçeği kökletip geliyor. Geçen sene balkonu öyle bir donatmıştı ki, çiçeklerin yanısıra saksılarda domates, biber, fesleğen, soğan yetiştirmeye başladı, asma bile vardı da İsviçrenin kara kışına kurban gitti garibim. Hep derim anneme, amazon ormanı gibi doldurdun evi diye... ne var ki ben ve kız kardeşim evden ayrıldıktan sonra iyice coştu, acaba yokluğumuzu çiçeklerle mi doldurmaya çalıştı diye düşündüm bak şimdi =) Diyorum ya hep farkındaydım ama onları sulamanın bu kadar da yorucu olabileceği aklımın ucundan bile geçmezdi. İlfahım kesildi vallahi, 34 mü 35 mi saksı vardı sanırım evde... yani ben ancak o kadarını sayabildim. Gerisini siz düşünün artık.

Annemin bu genlerinin kimden geldiği apaçık ortada... Dedemden, canım dedem bayılır bahçe işlerine, canı sıkıldıkça bir fidan diker, kurban olurum!

=)

2 yorum:

tug dedi ki...

=)

sünter dedi ki...

Aha tipki benim annem gibi.
Birde Aycinin babasi gibi:)
Ben tembelim o konuda, esim sagolsun donatir ortaligi. Ben kaktüs severim. Ayda bir sula yeter. Oh ne ala:)
Ama benim de terasdaki saksilarla basim dertte.
Yagmur yagdi cek kenara, firtina cikacak al iceriye. Her gün bir posta tasiniyoruz:)

Öpüyorum canim. Hem sen daha gitmiyormusun Türkiye ye?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...