22 Ocak 2013

renklerim ve ben

Bir rahatsızlığım olmadığı sürece öylece oturamıyorum. Televizyon izlemek sıkıyor beni. Sürekli şu tv'de bu film var, bu film şu an şu tv'de diye twitler atsam da, oturup izlediğim yoktur, görürüm mesela, twitimi atar dışarı çıkarım, spora giderim filan. Gerçekten oturup da dinlenmek istediğim zamanlarda da, bol süt köpüklü kahvemi yapar geçerim bilgisayar başına ve kafamda olan şeylerin araştırmasını yaparım.

Son günlerdeki renklerime gelecek olursak:

Koyu Mor lale (katre.i Matem) ve Altın (Simyacı)

(ha bir de geçen gün merdivenlerde kayarak düştüm, onun moru da var bi yerlerimde :))) çok sakarım yaw! 

- 2 adet yarım kitabımı bitirdim, kalan diğer yarmlara da bir göz atmam lazım. Bitirdiklerimin biri Katre.i Matem idi, yazık oldu kitaba, o kadar süründürdüm, bir solukta okunması şart olan bir kitap. Diğeri de dedim kült olmuş, her yerde adı geçiyor diye meraktan aldım okudum: Paulo Coelho'nun Simyacı'sı, neymiş ne değilmiş diye, seveceğim tarz bir hikaye değildi. Ama hakkında bilgi sahibi oldum, dilediğim gibi yorum yapabilirim artık :)))

Yeşilçam fotoğrafları topluyorum şu aralar, sevdiğim bir film sahnesini de tatlı arkadaşımın bana göndermiş olduğu çerçeveye yerleştirdim, tadından yinmez oldu :)



Cupcake'lere, pembişlere ve yeşillere takmış vaziyetteyim!!!

 



Boyama hallerim, resim yaparken temiz çalışmayı sevmiyorum ayrıca kirlenmek güzeldir! =)
Resim yaparken de hep bir tutam pembe olur üzerimde ve başımı illaki bağlamam lazım saçım önüme gelmesin diye.


Yemek masasını işgal etmece. Evde yer yok, en büyük sıkıntım bu. Böyle parça parça tek bir bütün üzerinde çalışmak isteyince keşke büyük bir yemek masası alsaymışım diye düşündüm :)

Beyaz deri sandalyelere de geç olmadan kılıf geçirmek lazım, dedim ya, temiz çalışmayı sevmiyorum. Başlarına bir iş gelmeden...


Anneme söz verdiğim tabloya nihayet başlayabildim, içimden bir ses güzel olacak diyor.

Beyaz, gümüş ve kırmızı ağırlıklı çalışıcam (sipariş öyle geldi)
 bitirmek için sabırsızlanıyorum!!!


Hayatımızın bir kısmı da sarı kırmızı :)))




Buyrun bu da benden size gelsin ;)



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...