24 Ağustos 2011

yaz akşamları



böyle burada geçiyor =)

pek keyifli ;)


11 yorum:

Meyra dedi ki...

burası sizin terasınız sanırım çok keyifli gözüküyor:)) burda yaz kış her mevsim miss gibi geçer canım:)

GeCe dedi ki...

balkonuna istediğim takımı almıssın anlaşılan çok güzel olmus ve ne kadr büyük bir balkon öyleee

^zeynep^ dedi ki...

Meyra'cim,
teras degil balkon, evet soguk olunca da aliyorum battaniye, hirkami çikiyorum :)

GeCe'cim,
evet aldim nihayet. Büyük degil aslinda fotograflar yaniltiyor, hepi topu 8 m2 :)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Zeynepcim hakikaten ne kadar keyifli bir yer:)) Işıklar, ortam bayıldım:) Keyfiniz bol olsun burada:)

^zeynep^ dedi ki...

Kirpikteki Gözyasi,
ortam da isiklarin büyük etkisi var, hem basit, hem hesapli :) tesekkür ederim!!

Barbygirl_here dedi ki...

Oh mis,hic de kucuk deme,sen burada "balkon" niyetine yapilan yerleri gorsen :) Bi cicek koy tamam :)
Takimi alman iyi olmus, super de suslemissin,cok begendim balkonunuzu ^^
Mektubunu cabucak yollayayim da orada keyifle oku hihi :)
Cidden cok begendim....

^zeynep^ dedi ki...

FerahFeza'm,
büyük degil, küçük de sayilmaz yani, yeterli diyelim =)
çiçeklerim de ölmese daha güzel olacakti =) sagol canim!
tabi tabi tabi hem de büyük bir keyifle!!!! =))

ayci dedi ki...

bir gün bende orda olmak istiyorum. kış olsa bile :)

^zeynep^ dedi ki...

Ayci,
basimin üstünde yerin var, herrrr zaman beklerim!! :)

sünter dedi ki...

ama benide alin araniza....:)

^zeynep^ dedi ki...

sünter annem,
sensiz olur mu?!! =) mutlaka bekliyorum ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...