29 Nisan 2011

yarım yarım kitaplar

sürekli bir şeyler okuyorum ama hiç birini bitiremiyorum şu sıralar. Eskiden bir kitabı bitirmeden diğerine başlamazdım ama artık öyle yapmıyorum. Başlıyorum birine beni sarmadığı zaman, diğerine geçiyorum, o da sarmadığı zaman ötekine, bir diğeri, şu, bu, o derken başladıklarım:

Yarım kalanlar:
Elveda Gülsarı, Cengiz Aytmatov
Sinekli Bakkal, Halide Edib Adıvar
Kazaklar, Tolstoy
Kumral Ada Mavi Tuna, Buket Uzuner
Eşimin Eşi yok, Sema Maraşlı
Hayalimdeki kadın, Danielle Steel

şu an elimden düşmeyenler ve iyi gidenler:
Yeşil Kiraz 1, Gülten Dayıoğlu (ne zamandır kütüphanemdeydi)
Kayıp Gül, Serdar Özkan (dayanamadım merak edip aldım artık)

Zaman buldukça okuyorum, hepsini alıp alıp okuyorum, yarım kalanlar çoğaldıkça kitapları bitirmek zorlaşıyor. Bitirdiğim ilk kitaptan bahsedeceğim mutlaka.

Arada okuyup bitirdiğim çok eski bir kitap var "Zehra" yazarını hatırlayamadığım. 1972 yılında Hülya Koçyiğit'in başrolünü oynadığı filmi çekilmiş. Tam bir yeşilçam öyküsü... =) O da ne zamandır kütüphanemdeydi, değişiklik olsun diye okudum.

Bir sürü yeni kitap aldım, okudukça paylaşacağım inşallah.

Bana artık bir kitaplık şart oldu, lakin koyacak yerim yok =(

Mutlu haftasonları...


2 yorum:

ayci dedi ki...

ben böyle okuyunca birbirine karıştırıyorum satırları :) komik oluyor :)

Adsız dedi ki...

bende yarım kitaplarım var.. bitirmeye çalışıyorum.. aynıyız canım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...