25 Ekim 2010

gri'ye inat




...Renklere bürünesim var bu günlerde. Hele ki aslında pek de hoşlaşmadığım yeşil'e. Kırmızı da olur, sarı da olur, turuncu da olur. Ama önce yeşil, sonra kırmızı olsun bence.

Renkler, belki stresimi alır diye düşündüm, belki canlandırır ruhumu dedim. Ama belki. Son bahar sevdiğim altın sarısı yüzünü göstermemekte pek ısrarlı, en geç bu Cumartesi güzel bir gün istiyorum. Ya da tek bu Cumartesi güzel olsun, sonra ne dilerse onu yapsın bu son bahar.

Nihayet uzun zamandır sayıkladığım tuvalimi boyamı fırçamı aldım. Resim yapmaya başladım. Nasıl dinlendiriyor anlatamam, ne bir kitap, ne bir müzik ne de güzel bir film... ne bir masaj, ne bir köpük dolusu banyo, ne de spa centerleri dinlendirebilir beni bu kadar.

Boya fırça ve renkler... Daha ne istesinki bu yorgun bünye?

Hayatımızdan güzel haberlerin eksilmemesi dileklerimle!!!

Ayrıca: seviyorum ben bu kızı

6 yorum:

nazo dedi ki...

beimse en sevdiğim renk yeşil, neredeyse tüm tonları hem de :) kırmızıyı da çok severim, pembeyi de..
Bol renkli olsun günlerin ;)

^zeynep^ dedi ki...

Nazo'cum
Sanirim artik ben de yesil'i seviyorum, zevkler degisiyor demekki zamanla:)

Tesekkür ederim canim:)

ayci dedi ki...

ama yesil sevilmez miiii :)

^zeynep^ dedi ki...

Ayci,
sen seviyorsun diye yine sevilir deemi? :)

Filiz dedi ki...

selam!al benden de o kadar:)hergün rengarenk giyinmeyi severim,mora pembeye,maviye hastayım:)kahverengini sevmem karaktersiz bulurum:)

blogunu sevdim hemen izlemeye alıyorum,bana da beklerim
sevgiler,rengarenk günler:)

^zeynep^ dedi ki...

merhaba Filiz'cim, hosgeldin!! :)
ben kisin rengarenk giyinmeye cesaret edemem ama bir denemek lazim dimi:)

tesekkür ederim:) görüsmek dilegiyle!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...