8 Nisan 2010

yokum bu aralar peki nerdeyim?

her zamanki yerimdeyim tabiki
ama blogcağzımdan uzak

genel olarak iyiyim
kısa bir seyehatimiz oldu
beyin yorgunluğuma çok iyi geldi

ingilizce kursuna başlayalı 4 hafta olmuş!
Ben 3 sanıyordum... =)
iyi gidiyor
Sandra (hocamız) pek bi tontiş, sempatik biri.

(Mr. X is always watching football on tv!!!)
devamlı olarak rahatsız eden şeyleri to be + always + ing form (present continuous) kullanarak ifade edebiliyormuşuz.
bunu öğrendim dün =))

My neighbour is always playing the piano in the evening!

Acaba ingilizcede öğrendiğim şeyleri not etmek için ayrı bir blog mu açsam =)

4 yorum:

tug dedi ki...

Bu kurali biliyordum ben. bak simdi yazinca hatirladim.
fena olmaz aslinda bizde "repetieren" yapariz. (sanki süper ingilizce biliyorumda "repetiere" yapcam)
:)

Stil Direktoru dedi ki...

Güzel fikir canım pratik olur hem ayrıca kolay gelsin

çileklisüt dedi ki...

başladığım işi bitirebilme becerim olsa eminim çoktan öğrenmiştim ben de bu çarpık cümlelere sahip dili :)) ayrı blog çok iyi fikir, bence aç çok mal göz çıkarmaz :P

http://hayatiminrenkleri.blogspot.com/ dedi ki...

iyi fikirmiş bak bişii öğrenmiş oldum ben mesela :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...