22 Ocak 2010

döndüm ama yokum sanki

Soğuk, yağmurlu ve kısa süren İstanbul yolculuğumuzdan döndük. Kısa sürünce insan rüya görmüş gibi oluyor. Neyse ki fotoğraflar var rüya olmadığı anlaşılıyor. Paylaşacağım yakın zamanda. Evde de internet yeni bağlandı zaten. Anca.

***

Şu sıralar üşengeç ve de yorgunum, dediler ki sağlıksız besleniyormuşum ondan.

Şu sıralar saçım civciv sarısı olsun istiyorum, ama bana yakışmayacağı için vazgeçiyorum. (Saçıma aklar düşene kadar boyatmayacağım demiştim, bakalım ne zamana kadar dayanabileceğim. Niye böyle salak bir karar aldıysam)

Hayallerim vardı, kararlar almıştım ingilizce öğrenmekle ilgili, ondan da vazgeçmek zorunda kaldım (şimdilik, sonrasını bilemem)

Önümüzdeki 7 ayın tatil planları kaba taslak yapıldı, gerisi Allah kerim.

Yakın bir arkadaşımın düğünü var 2 ay sonra, benim bile eteklerim tutuştu onunkileri hiç sormayın!

Kafa yine çok karışık, değişik alemlerde ama nerde ben de bilmiyorum.

Film izlemekten bunaldım, başka şeyler yapmam lazım.

Çerçeve yaptırmam lazım.

Perde diktirmem lazım.

Evet! Havanın etkisiyle ben...

Yine bunalımlardayım!

(Yaz olsun, balkonuma yeniden çiçekler dikeyim istiyoruuuuum)

3 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Olur canına yandığım yaz aylarında çiçeklerine hey babe how do you do diyeceğin günler yakındır kuzum, sağlık olsun da gerisi yalan be canım!

ayci dedi ki...

bence sacini boyatma, bende boyatmiyorum - sevmem boyali saclari.

ayrica yaz olsun - bronzlasmak, günes, sicak, oh, soguk icecekler, karpuz istiyorum!

GeCe dedi ki...

aslında sana sarı yakışır ama bende aynı kararı aldım senle sarı güzel de solgun görünmemek için her daim makyaj gerektiriyor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...