19 Ekim 2009

Dikkatimi çeken isim: Remzi İren

Bunları ne ararken bulduğumu hatırlamıyorum fakat Remzi İren'in bu gelin başlıkları ile ilgili çalışmaları dikkatimi çekti. Yukarıdaki Ege Yörük gelini başlığı ve aşağıdaki de Ege Bölgesi Türkmen gelini başlığıymış.
Ben başlıkların hepsini çok beğendim ve hiç böyle güzel gelinlik başlıkları görmediğime üzüldüm açıkçası. Sanırım geleneklerimizden git gide uzaklaşmamızdan kaynaklanıyor... Kına gecemde geleneklere bağlı olmak adına böyle birşey yapsaydım keşke. Hiç düşünemedim.

Bir Egeli olarak bu ikisini paylaşmak istedim, siz de kendi yörenize ait birşeyler bulursunuz belki.
O kadar güzeller ki.

5 yorum:

Haydins dedi ki...

Evet güzelmiş gerçekten,Aslında çok kına gecesine katılmadım ama eskiden yöresel kıyafet fazla giyilir miydi aklımda kalmamış ama şimdilerde hep yöresel kıyafetler giyiliyor..

^zeynep^ dedi ki...

@Serpil'cim

Simdilerde yöresel giyiyorlar da, hepsi birbirinin aynisi gibi, süslü bir fes, bi de bindalli bitti. Ama bu basliklari görünce aklimda bir isik yandi söndü =)

Bizim oralarda vardi eskiden.

GeCe dedi ki...

uff bayıldım sadece başlıklara değil ama resimlerin güzelliğine de

Adsız dedi ki...

aaa ben degormedim hic,
cok hos olurdu keske daha once yakalasaymisiz...

^zeynep^ dedi ki...

@GeCe

Evet resimler ve resimlerdeki kizlarin güzelligi konusuyor sanki dimi?

@Kirazim

dimi yani bi degisiklik olurdu en azindan.

çok öptüm!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...