4 Mayıs 2009

Pazartesi olunca...

...sanki haftanın açılış yazısını yazmazsam birşeyler eksik kalacakmış gibi hissediyorum. Yazarsam eğer her şey daha iyi olacakmış gibi sanki. Kurduğum hayaller gerçekleşecekmiş gibi.

Uzun bir haftasonuydu. Genel anlamda güzeldi. Cuma günü hem Paşa'mın (aman paşa dediğimi duymasın zaten şımarık, hepten tepemize biner) doğum gününü kutlamak, hem deşarj olmak için Europa Park'a gittik. Hava şansımıza lokum gibiydi. Sabah 7'de yola çıktık akşam 22.45 te eve zor attık kendimizi. İnsan eğleneceğim diye bu kadar paralar mı kendini kardeşim. Bir dakikalık adrenalin salgısı için 85 dakika sıra beklenir mi? Deli gibi bekledik işte ama pişman olmadık ne yalan söyleyeyim. Annemin o Blue Fire denen hedeye bindikten sonraki yorumunu ömrümce unutamam:))

Cuma günü kendimize eğlence uğruna o kadar eziyet ettikten sonra Cumartesi günü sersem sersem dolaştık ortalıkta. Akşama sevgilinin maçı vardı. Kaç maçtır kendimi bu kadar paraladığımı hatırlamıyorum. Ne morarmadık diz, ne de başta saç kaldı kaçan gollerden sonra:) ama değdi, o ne heyecanlı maçtı öyle! Şu anda sesim kısık çıkıyorsa kesin o günkü bağırmalarımdandır.

Daha sonra kuzenlerin doğum gününü kutlamak için dağ evine gittik (Mayıs ayı başlayınca bizde doğum günleri ardı ardına gelir, hatta açılış Nisan'dadır) yedik içtik evlere dağıldık. Baktık daha erken 4 kişi bizim evde toplandık ve nostaljik Türk filmleri eşliğinde bir UNO partisi verdik. Ömrümde o kadar güldüğümü hatırlamıyorum, domates gibi kızardım, gözlerimden yaş geldi. Gülme krizimin tuttuğu an çok yersizdi, daha oyunun başındaydık yani ama ne bileyim bir patlama oldu bende anlamadım. Çekişme ilerledikçe kudurduk, sabahın 6'sına kadar.. Kapanış benim piskopata bağlamamla son buldu:) Kuruyasıca damarıma bastılar. Erkek milleti işte peh!! İntikamım acı olacak, and içtim!:P O gece kapıya komşular dayansa yeriydi ama bu defalık idare ettiler sanırım. Sağolsunlar:)

Pazar günü sabah 6 buçukta yatınca, anca kendimize gelebildik ve bir maç daha vardı izlenecek. Sülalede futbolcu kaynıyor maşallah. Maç izleme bahanesiyle temiz hava almış olduk. Derken aile ziyaretleriyle son buldu günümüz.

Koooskoca bir hafta sonu olsa da bazı şeylere yine vakit ayıramadım. Her şey sırasıyla inşallah.

4 yorum:

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Okurken yoruldum yahu, bu ne kendini paralama durumudur sabahlara kadar hemde :))

^zeynep^ dedi ki...

{Volkan-Kaldera} Canim demekki harcanmasi gereken bir enerji birikimi varmis, harcadik:)

nergisce dedi ki...

pek bir atraksiyonlu 3 gün gecirmissin:) ne güzel, bazen hayati böyle dopdolu yasamak lazim:)

^zeynep^ dedi ki...

{nergisce} evet atraksyonlu gecti biraz:) hiç birsey yapmiyormus gibi hissettigim, zamanimi neye harcadigimi bilemedigim zamanlar icin yazdim bunlari. sevgiler canim!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...