4 Şubat 2009

Can sıkıntısı...

2 gündür evdeyim - bir taraftan ayaklarımda terlikler karnımda sıcak su torbası, üzerimde hırkalar kendimi sıcak tutmaya çalışırken diğer taraftan televizyonda çıkan abuk program daha doğrusu subuk insanlara sinirleniyorum. Aynı zamanda su ve çay tüketme rekorlarına aday gösterilirken, can sıkıntısından çamaşır yıkayan ev hanımları kervanına katılmak istiyorum. Tabi böyle bir kervan varsa eğer.
Sabah doktora giderken biraz temiz hava almış oldum. Doktorda ise neler yaşadığım ayrı bir macera ya neyse. Antibiotik verdi amcam (burada reçetesiz alınmıyor, mecbur doktora görüneceksin). Yarın işe gidebilmek için neredeyse göbek atıcam. Evde tek başına kalmak çekilmiyor, e rahatsızlıktan dolayı çıkamıyorsun bir yere. İş yerinde çalışırken evde olsam şunu yaparım, bunu yaparım diye düşünüyorsun da evde boş boş nasıl vakit geçirilir kitabını yazıyorsun adeta Zeynep hanım, çok yazık - ama hastayım ben gelme üstüme - çamaşır yıkamayı biliyon ama - sen bi sussana...

Beynime az oksijen gitmeye başladı, acilen evden çıkmam lazım.

Gereksiz dipnot (bir gün lazım olabilir): Ev hanımları evde ne yapar, bilgi toplamam lazım.

8 yorum:

AskinAy dedi ki...

Bence kendine gelmek icin öncelikle güzelce sicacik bir dus al ve sevdigin bir kitabi oku,iylesene kadar dinlenmene bak...daha'da olmadi al eline kalemi kagidi bana bir mektup yaz..:))dilerimki biranönce kendini toparlarsin gülüm,sevgiler...

^zeynep^ dedi ki...

{AskinAycim} güzelim, evde kalmaya kalmaya neler ypildigini unutmusum dermisim. Sadece hasta olunca evde kaliyorsun ve o zaman da icinden birsey yapmak gelmiyor insanin. Bugün daha iyiyim yarin ise gidicem ama mektup fikri güzelmis ya, yillar oldu yazmayali;-)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Cok cok gecmis olsun :((

Ahhh ahh sen bir de bana sor, buraya geldigimde hep evdeydim, aynen can sikintisindan her gun ev supurur, temizlik yapardim :P Yok yok benden soylemesi calismak gibisi yok :)

Tekrar cok gecmis olsun :))

L@L dedi ki...

Canım evde dinlenirken film izlemek ve kitap okumak benim için en eğlenceli aktiviteler. Yada çekmecelerimi boşaltıp toz alıp düzenlemekte bana iyi geliyor :) Çok geçmiş olsun tatlım umarım daha iyisindir.

^zeynep^ dedi ki...

{Moonish'cim} insan saglikli oldugu sürece calismali bence. Evde bos bos oturmak insani daha cok hasta ediyor:-)
Sagol canim!

{Lal'cim} güzelim, evde hali hazirda izlemedigim bir film yoktu. Bas agrisi yüzünden kitap'ta okuyamadim. Yoksa her ikisi de bayila bayila yaptigim seylerdir.
Su an daha iyiyim, sagol, öptüm canim!!!

Adsız dedi ki...

Ben senin terliklerine bayıldım ne tatlılar öyle pofidik pofidik :)

Kendine dikkat et tatlım, bolca dinlen.

Evde orutmak çok sıkıcı, tvde bir şey yok. Kitap okumaya hal yok. Hmm film izleyebilirsin.

Bol c vitamini al canım

^zeynep^ dedi ki...

{Cilekli Pastacim} o terliklerle son 3-5 gündür duygusal bir bag olustu aramizda:-)) yoksa kendileriyle pek anlasamayiz.

Ise basladim tekrar. Alternatiflere bir dahaki evde kalma seyanslarimda uygulayabilirim.
Tesekkürler canim!

Serkan Özçalık dedi ki...

Benim bile biraz evde fazla kalınca, yada nöbette vaka olmayınca çay kahve içmekten içim dışıma çıkıyor. Ev hanımlarını düşünemiyorum artık...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...